Er I medlem af en A-kasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Anja

Jeg faldt over en tråd inde på "Gode råd", hvor folk har skrevet, hvilket faste udgifter de har hver mdr.

Det undre mig at meget få har fagforening og jeg tror slet ikke jeg så nogen have udgifter til A-kasse???

Er det bare os der trolig er medlem af fagforening og A-kasse???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Monica

Vi er begge medlem af HK og A kasse...

Anmeld

27. april 2010

Lise

Jeg er ikke...

Anmeld

27. april 2010

Millebasse

Jeg er medlem af Dansk Sygeplejeråd og DSA.

Manden er kun medlem af a-kassen..

Anmeld

27. april 2010

Susan1978

jeg er både medlem af fagforening og Akasse og har været det siden jeg gik ud af BA på handelshøjskolen.  Jeg har for nylig skiftet til business danmark...

betaler i øvrigt også til efterløn.. så det er noget af en udskrivning hver 3 mdr.

Anmeld

27. april 2010

Anja

Dejligt at der også er andre der er "fornuftige". Efterløn betaler jeg dog ikke til, regner ikke med at den findes om 25 år alligevel

Anmeld

27. april 2010

Stumpen

Anja skriver:

Dejligt at der også er andre der er "fornuftige". Efterløn betaler jeg dog ikke til, regner ikke med at den findes om 25 år alligevel

Hvor bliver de pengfe så af man evt har betalt ind til efterløn?? Bliver de bare pludselig udbetalt som SP-pengene??

Anja -der er i BUPL + A-kasse

Anmeld

27. april 2010

Anja

Stumpen skriver:

Hvor bliver de pengfe så af man evt har betalt ind til efterløn?? Bliver de bare pludselig udbetalt som SP-pengene??

Anja -der er i BUPL + A-kasse

Aner det ikke, men har bare fået anbefalet af mange at droppe betalingerne til efterløn. Kender ikke mange der gør det.

Men ja, man må vel få de penge man har indbetalt .....

De taler jo også om at hæve efterlønsalderen og så nærmer den sig jo alligevel pensionsalderen.

Anmeld

27. april 2010

Marco2

Er både medlem af A-kasse og HK-Privat.

Ag

Anmeld

27. april 2010

Stumpen

Anja skriver:

Aner det ikke, men har bare fået anbefalet af mange at droppe betalingerne til efterløn. Kender ikke mange der gør det.

Men ja, man må vel få de penge man har indbetalt .....

De taler jo også om at hæve efterlønsalderen og så nærmer den sig jo alligevel pensionsalderen.

Jeg synes bare det er svært, for hvad nu hvis efterlønnen ikke er afskaffet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.