jeg ville gerne ligge huse til.HVis i vil mødes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2010

Laulund87

hvor er det dog latterligt at blive sur over sådan noget.

Lad dog Henriette lægge hus til hvis hun vil det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

grinbidderen

Laulund87 skriver:

hvor er det dog latterligt at blive sur over sådan noget.

Lad dog Henriette lægge hus til hvis hun vil det..

hør lige her det er jo fordi det var mig der har oprettet en tråd om at mødes allerførst derfor blir jeg sur over at henriette så går ind og laver en ny tråd om at holde det ved hende når jeg først gjorde det også siger hun vi bor smådt osv og hvad så vi kan stadigvæk godt være en del hjemme ved os derfor bliver jeg sur.......

Anmeld

3. maj 2010

Miss.Sunshine

grinbidderen skriver:

hør lige her det er jo fordi det var mig der har oprettet en tråd om at mødes allerførst derfor blir jeg sur over at henriette så går ind og laver en ny tråd om at holde det ved hende når jeg først gjorde det også siger hun vi bor smådt osv og hvad så vi kan stadigvæk godt være en del hjemme ved os derfor bliver jeg sur.......

Forstår dig virkellig godt. Jeg var også blevet sur hvis det var mig.

Anmeld

3. maj 2010

H+S Skjolgborg.

gitte jeg har sms dig igen ikke tag den igen herind...Du holder det bare så kan vi andre jo holde det hen af vejen...

jeg har også sms undskyld over jeg bare ville være venlig af hjælp med af samle folk og skrev også kun jeg gerne ville ligge hus til hvis det var...

Anmeld

3. maj 2010

Lotus86

Et godt råd til jer begge, hvis i gerne vil have at folk skal dukke op, skal i nok overveje at droppe jeres teenageagtige skænderier herinde, tror ikke ligefrem det hjælper med at få samlet folk

Håber i får samlet nogen, så i kan få nogle hyggelige dage med jeres bebser

Anmeld

3. maj 2010

Findusinde

npn skriver:

Et godt råd til jer begge, hvis i gerne vil have at folk skal dukke op, skal i nok overveje at droppe jeres teenageagtige skænderier herinde, tror ikke ligefrem det hjælper med at få samlet folk

Håber i får samlet nogen, så i kan få nogle hyggelige dage med jeres bebser

Ja, må da sige at det her mundhuggeri i har gang i kan tage lysten fra en hver...

Anmeld

3. maj 2010

H+S Skjolgborg.

Findusinde skriver:

Ja, må da sige at det her mundhuggeri i har gang i kan tage lysten fra en hver...

Kan kun give dig/jer ret derfor trække jeg mig også tilbage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.