jeg ville gerne ligge huse til.HVis i vil mødes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.060 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. april 2010

H+S Skjolgborg.

Jeg bor i dalmose tager  23 min i bus fra slagelse af.

Jeg kan næsten alle datoer så jeg har 3 forslage hva med på torsdag da vi alle får penge der eller på torsdag den 6/5 tirsdag den 11 maj ..

Så kunne vi hver i sær tage nået pålæg,brød osv med...

Skriv endelig.....

så laver jeg gerne en liste over hvem der kommer og hva vi hver især kan tag med

Mvh henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

grinbidderen

Henriettemortil4 skriver:

Jeg bor i dalmose tager  23 min i bus fra slagelse af.

Jeg kan næsten alle datoer så jeg har 3 forslage hva med på torsdag da vi alle får penge der eller på torsdag den 6/5 tirsdag den 11 maj ..

Så kunne vi hver i sær tage nået pålæg,brød osv med...

Skriv endelig.....

så laver jeg gerne en liste over hvem der kommer og hva vi hver især kan tag med

Mvh henriette

jeg  har jo skrevet jeg godt ville ligge lejlighed til i korsør.. men kan nok godt næste uge men ser det først mandag

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

JEg vil rigtig gerne mødes og baby-hygge, når jeg går på barsel. Jeg har desværre bare ikke rigtig tid i hverdagen før

Anmeld

29. april 2010

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

jeg  har jo skrevet jeg godt ville ligge lejlighed til i korsør.. men kan nok godt næste uge men ser det først mandag

hved det godt men nu skrev jeg også lige.....

I bor jo småt.

Jeg har jo set jeres hjem. Mere derfor jeg tilbyd her for vi har jo en mega stue og bor til 10-12 mennesker derind....

Eller s mødes vi da bare i slagelse med dem der kan måske også nemmer for alle ???????????.....

Anmeld

1. maj 2010

grinbidderen

Henriettemortil4 skriver:

hved det godt men nu skrev jeg også lige.....

I bor jo småt.

Jeg har jo set jeres hjem. Mere derfor jeg tilbyd her for vi har jo en mega stue og bor til 10-12 mennesker derind....

Eller s mødes vi da bare i slagelse med dem der kan måske også nemmer for alle ???????????.....

Og hvad så hvis man bor små ik fordi vi bor særlig smådt der er 78 kvm men nu havede jeg lige som sagt jeg gerne ville holde det også blir du udskrevet og lige pludselig ska du ind og blande så du ska holde det..... Det gider jeg såå bare ikke så må du holde det jeg kommer bare ik

Anmeld

2. maj 2010

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

Og hvad så hvis man bor små ik fordi vi bor særlig smådt der er 78 kvm men nu havede jeg lige som sagt jeg gerne ville holde det også blir du udskrevet og lige pludselig ska du ind og blande så du ska holde det..... Det gider jeg såå bare ikke så må du holde det jeg kommer bare ik

hmmm har ikke sagt du ikke måtte holde nået eller nået.

.Du kan da bare holde det her 1 gang hvis nogle gider komme for tro ikke mange kan hva der ser ud til lige nu...Hvem siger også at  vi kun skal mødes den  en gang og steder?????....

Det kunne være vi var andre der  også gerne ville ligge hus/bolig til en anden dag/gang.

Nu kom jeg bare med nogle datoer jeg kunne lige her i maj.

det er da mit valg..

Anmeld

2. maj 2010

H+S Skjolgborg.

P,s en anden ting er det da latlig af vi skal bleve uvenner også det eller du blever sur vi kunne have taget den over tlf ind herind så alle andre kunne læse det...

Anmeld

2. maj 2010

Miss.Sunshine

Syntes det er enormt provokerende at skrive til folk at de "bor jo småt". Nu bor jeg godt nok ikke på Vestsj,men havde også tænkt på at mødes med nogen herinde fra evt. Men jeg vidste godt nok ikke man skulle ha et vis antal km2 for at måtte deltage.

Anmeld

2. maj 2010

H+S Skjolgborg.

Miss.Sunshine skriver:

Syntes det er enormt provokerende at skrive til folk at de "bor jo småt". Nu bor jeg godt nok ikke på Vestsj,men havde også tænkt på at mødes med nogen herinde fra evt. Men jeg vidste godt nok ikke man skulle ha et vis antal km2 for at måtte deltage.

Hun skrev selv hun bor småt..... Hva er småt endelig....

Anmeld

2. maj 2010

H+S Skjolgborg.

Miss.Sunshine skriver:

det rette ord var  da vi ikke bor vild stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.