Frugt de 4 første timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hehe, lyder også ret gravid agtigt

jeg prøver VIRKELIG at få lidt sundt mad hver dag, men der kommer næsten altid en synder ned i løbet af dagen.. igår var det en snickers is

Ummmm....jeg får også spist lidt grøntsager og frugt. Spiser ikke så meget slik, mest når jeg får gæster. Min last er mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Margorie

Efter jeg er blevet gravid spiser jeg kun frugt fra jeg står op og henad til 14 tiden når kvalmen forsvinder.. Ting som rugbrød og yoghurt får mig til at kaste op.. Men jeg synes nu ikke jeg har mere energi, men det jo nok fordi jeg bare genaralt sidder og har det dårligt

Anmeld

25. maj 2010

betski

Hmm frugt de 4 første timer gav mig kun een ting: luft i maven!  

Er bare så irriteret over at være træt træt træt. Spiser sund og varieret og dyrke jævnligt motion. Så forstår det ikke.....

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

duddi. skriver:

Hmm frugt de 4 første timer gav mig kun een ting: luft i maven!  

Er bare så irriteret over at være træt træt træt. Spiser sund og varieret og dyrke jævnligt motion. Så forstår det ikke.....

Prøv at skrive maddagbog og læg en plan for en uge ad gangen....det har jeg haft succes med. Blev selv overrasket over hvad der røg ned i min "sunde" hverdag  Nogle gange er det små justeringer der skal til for at det lykkes.

Og kender også flere som har prøvet at få lagt en kostplan hos en diætist med succes

Anmeld

25. maj 2010

betski

dorthemus skriver:

Prøv at skrive maddagbog og læg en plan for en uge ad gangen....det har jeg haft succes med. Blev selv overrasket over hvad der røg ned i min "sunde" hverdag  Nogle gange er det små justeringer der skal til for at det lykkes.

Og kender også flere som har prøvet at få lagt en kostplan hos en diætist med succes

Sjovt du foreslår det, for startede op med det igår For ja, der må jo ryge noget indenbords som ikke helt er planen. Ved at jeg drikke alt for mange kopper varm kakao på jobbet, så dem må jeg holde mig helt fra. Kan åbenbart ikke holde mig til een kop og så må jeg jo hellere undvære.

Jeg har været til diætis for et par år siden i forbindelse med mit vægtab, så jeg er helt med på, hvad jeg bør spise, hvilket jeg jo også mener at jeg gør. Men det må min kostdagbog jo så afsløre.

Madplan har jeg altid lavet - det sparer nemlig også på pungen

Anmeld

25. maj 2010

dorthemus

duddi. skriver:

Sjovt du foreslår det, for startede op med det igår For ja, der må jo ryge noget indenbords som ikke helt er planen. Ved at jeg drikke alt for mange kopper varm kakao på jobbet, så dem må jeg holde mig helt fra. Kan åbenbart ikke holde mig til een kop og så må jeg jo hellere undvære.

Jeg har været til diætis for et par år siden i forbindelse med mit vægtab, så jeg er helt med på, hvad jeg bør spise, hvilket jeg jo også mener at jeg gør. Men det må min kostdagbog jo så afsløre.

Madplan har jeg altid lavet - det sparer nemlig også på pungen

Det lyder som om du er rigtig godt igang  Ja kender godt det med ikke at kunne begrænse sig...det er alt eller intet for mig også. Egentlig skide irriterende, at man er sådan indrettet

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg gjorde det godtnok ikke for at tabe mig, men pga energien. Jeg fik mega svamp af det, fordi jeg fik for meget frugtsukker. Men det smagte jo godt og var godt for energien, bare ikke det andet.

Anmeld

25. maj 2010

betski

Zafir skriver:

Jeg gjorde det godtnok ikke for at tabe mig, men pga energien. Jeg fik mega svamp af det, fordi jeg fik for meget frugtsukker. Men det smagte jo godt og var godt for energien, bare ikke det andet.

Gjorde det også ene og alene for at få mere energi. Skal ikke tabe mig mere end jeg har gjort (for 2-3 år siden) Men altså min mave blev hel udspilet og ja, måtte rende på toilet konstant for at komme af med luften  

Anmeld

25. maj 2010

mlau

Har levet efter Lene Hansson og har været rigtig glad for det. Jeg indlagde dog også stykke rugbrød med ost eller knækbrød omkring kl. 9-10 og om efterdagen sammen med frugt spiste jeg som regel knækbrød, og det fungerede stadig.

Held og lykke ;o)

Anmeld

25. maj 2010

ditdot

måske er du træt pga lav blodprocent?  Hvis du spiser meget frugt men ikke så mange grønsager får du måske ikke så meget jern...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.