Frugt de 4 første timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.006 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2010

betski

Er der nogen af jer der har forsøgt jer med Lene Hansons metoder?

Tænker nok mest på den der med kun at spise frugt de 4 først timer efter man er stået op? Jeg har nu forsøgt mig med det i 1½ uge. Synes det giver noget mere energi op af dagen, omend jeg savner min knækbrød/grovbolle kl 8 når jeg er mødt på job Jeg har lavet en smoothie til morgen mad og ellers spist "rå" frugt indtil kl 9, hvor jeg så spiser fuldkost knækbrød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

dorthemus

Tjaa...har hørt om det, men frugt indtil kl. 12 er simpelthen for lidt for mig.

Så hellere noget mere solidt  Så i morgen tv i sidste uge, at den mere solide engelske morgenmad: pølser, æg, bacon faktisk giver bedre resultater hvis man vil tabe sig. Det er mere mig!

Der findes så mange måder at tabe sig på...tror det er vigtigst, at man finder den metode der passer ens krop bedst og ikke giver for mange afsavn, for så holder det ikke i længden.

Og husk motionen

Anmeld

27. april 2010

Vidunderligeunger

jeg har altid levet efter:

Morgen: spis som en konge (meget)

Middag: spis som en mand (rimelig meget)

Eftermiddag: Spis som en abe (2-3 frugter)

Aften: Spis som en fattig (lidt)

efter kl. 20.00 - ingen mad, maks et stykke frugt...

Dog er denne regel smidt laaaaangt væk mens jeg er gravid

Anmeld

27. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jeg har altid levet efter:

Morgen: spis som en konge (meget)

Middag: spis som en mand (rimelig meget)

Eftermiddag: Spis som en abe (2-3 frugter)

Aften: Spis som en fattig (lidt)

efter kl. 20.00 - ingen mad, maks et stykke frugt...

Dog er denne regel smidt laaaaangt væk mens jeg er gravid

Lyder som en fornuftig leveregel

Anmeld

27. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Lyder som en fornuftig leveregel

sidste linje eller??

Anmeld

27. april 2010

betski

27. april 2010

betski

dorthemus skriver:

Tjaa...har hørt om det, men frugt indtil kl. 12 er simpelthen for lidt for mig.

Så hellere noget mere solidt  Så i morgen tv i sidste uge, at den mere solide engelske morgenmad: pølser, æg, bacon faktisk giver bedre resultater hvis man vil tabe sig. Det er mere mig!

Der findes så mange måder at tabe sig på...tror det er vigtigst, at man finder den metode der passer ens krop bedst og ikke giver for mange afsavn, for så holder det ikke i længden.

Og husk motionen

Har nu ikke svært ved at leve sundt og få motion ind i hverdagen. Søger ikke slankeråd. Dem deler jeg efterhånden selv ud af Måske jeg har oprettet indlægget under forkert debat

Jeg er bare begyndt at spise meget frugt om morgen for at få energi. Synes jeg har været meget træt og tænkte, da det er et slankeråd fra Lene Hanson, var der måske nogen her, som havde fulgt hendes råd og kunne komme med lidt erfaringer, om de har fået mere energi i løbet af dagen, ved kun at spise frugt de første 4 timer. Jeg kan heller ikke leve af frugt indtil kl 12 - men nu står jeg også op kl 5 så det passer med at jeg spiser knækbrød/grovbolle sammen med de andre i pausen kl 9  

Anmeld

27. april 2010

dorthemus

duddi. skriver:

Har nu ikke svært ved at leve sundt og få motion ind i hverdagen. Søger ikke slankeråd. Dem deler jeg efterhånden selv ud af Måske jeg har oprettet indlægget under forkert debat

Jeg er bare begyndt at spise meget frugt om morgen for at få energi. Synes jeg har været meget træt og tænkte, da det er et slankeråd fra Lene Hanson, var der måske nogen her, som havde fulgt hendes råd og kunne komme med lidt erfaringer, om de har fået mere energi i løbet af dagen, ved kun at spise frugt de første 4 timer. Jeg kan heller ikke leve af frugt indtil kl 12 - men nu står jeg også op kl 5 så det passer med at jeg spiser knækbrød/grovbolle sammen med de andre i pausen kl 9  

Ha ha det var sgu´ da smart  Frugt alene kan heller ikke gøre det for mig...ELSKER MAD. Også frugt, men mere som snacks ind imellem.

Anmeld

27. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

sidste linje eller??

JA ...neeeej det hele. I øjebliket vender jeg op og ned på dag og nat, og jeg bliver SÅ sulten om natten...i nat spiste jeg to stkykker rugbrød med fiskefrikadelle med remo ...det holdt kvalmen fra døren..

Anmeld

27. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

JA ...neeeej det hele. I øjebliket vender jeg op og ned på dag og nat, og jeg bliver SÅ sulten om natten...i nat spiste jeg to stkykker rugbrød med fiskefrikadelle med remo ...det holdt kvalmen fra døren..

hehe, lyder også ret gravid agtigt

jeg prøver VIRKELIG at få lidt sundt mad hver dag, men der kommer næsten altid en synder ned i løbet af dagen.. igår var det en snickers is

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.