Våd ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

B&J

Valle81 skriver:

Er det om natten??

Min søn på - som bliver en måned dag - har også enorm våde bleer og skal skiftes ofte og det er især galt om natten, han ville ikke kunne sove en hel nat igennem på en ble. Så skifter ham når han vågner for at spise ved 3 tiden. Vi har prøvet flere forskellige mærker, men det gør ingen forskel.

Da min datter var lille og sov igennem, gjorde jeg altid det at jeg skiftede hendes ble inden jeg gik i seng. Hun vågnede ikke ved det og jeg gjorde det bare mens hun lå i sengen. Så måske du kunne prøve det??

Christina

nej det er også hvis han sover til middag og det er nogle gange kun 3 timer... det er som om  når bleen suger og den ikke suger hurtig nok så løber det langs båndet og over på ryggen lyder underligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

B&J skriver:

ja det kan måske være det jamen bruger pampers og har også prøvet med libero... og et ny mærke jeg ikke lige kan huske navnet på... måske strammer jeg dem for lidt jaa måske skulle jeg prøve det.... jamen det er ca 5 timer når han får nat ble på kommer i seng og vågner om natten eller nogle gange kun 4 timer.. og det burde de altså holde

på Libero´s hjemmeside, står der at bleen skal strammes så der kan komme tre fingre ned foran.... Vi bruger også Libero....

er han ved at være så stor at han kan bruge et nr større?

ellers ville jeg prøve at skifte den på ham i hans seng, mens han sover:0)

Anmeld

27. april 2010

B&J

ka-ri-na skriver:

på Libero´s hjemmeside, står der at bleen skal strammes så der kan komme tre fingre ned foran.... Vi bruger også Libero....

er han ved at være så stor at han kan bruge et nr større?

ellers ville jeg prøve at skifte den på ham i hans seng, mens han sover:0)

jaa vi er gået et nr op men han gjorde det også ved den anden ble som var et nr mindre... men prøver af stramme noget mere...

Anmeld

27. april 2010

lonemus

B&J skriver:

hej i dejlige tøzer hih

jeg har brug for et godt råd...

når jeg giver min søn en ren ble på inden han skal sove så vågner han med en fyldt våd ble det er jo godt men problemet er tissen løber nærmest langs båndet og han bliver våd på ryggen kun ryggen eller siden

hvorfor

Jeg har kun oplevet det med min søn. Jeg bruger buksebleerne fra LIdl og så skifter jeg ham inden jeg går i seng - han vågner ikke af det, så det er nemt nok. Så er han tør og fin hele natten igennem

Lone

Anmeld

27. april 2010

B&J

lonemus skriver:

Jeg har kun oplevet det med min søn. Jeg bruger buksebleerne fra LIdl og så skifter jeg ham inden jeg går i seng - han vågner ikke af det, så det er nemt nok. Så er han tør og fin hele natten igennem

Lone

jame bleen burde holde ca. 6 timer.... det er jo ikke altid han tisser lige meget... også selv om den ikke er fyldt..

Anmeld

27. april 2010

lonemus

B&J skriver:

jame bleen burde holde ca. 6 timer.... det er jo ikke altid han tisser lige meget... også selv om den ikke er fyldt..

Min søn er 2½ år og han kan altså ikke holde sig tør med en ble i 6 timer.....heller ikke om dagen! Ved ikke om det har noget med drenge at gøre, for min datter har aldrig haft dette problem.

Nu har jeg hørt flere med drengebørn, hvor tissemanden er slem til at dreje lidt rundt, også bliver bleen hurtigt fyldet måske mest i den ene side, så skal der ikke så meget til, før det løber ved siden af.

Måske det bare er generalt for drenge, jeg skal ikke kunne sige det

Lone

Anmeld

27. april 2010

B&J

lonemus skriver:

Min søn er 2½ år og han kan altså ikke holde sig tør med en ble i 6 timer.....heller ikke om dagen! Ved ikke om det har noget med drenge at gøre, for min datter har aldrig haft dette problem.

Nu har jeg hørt flere med drengebørn, hvor tissemanden er slem til at dreje lidt rundt, også bliver bleen hurtigt fyldet måske mest i den ene side, så skal der ikke så meget til, før det løber ved siden af.

Måske det bare er generalt for drenge, jeg skal ikke kunne sige det

Lone

hiihhi nej... det er jo ikke sådan når de ikke kan styre den lille en i nu smiler... men pyt jeg vasker ham bare skifter ble og nyt tøj

Anmeld

27. april 2010

9510

B&J skriver:

hej i dejlige tøzer hih

når jeg giver min søn en ren ble på inden han skal sove så vågner han med en fyldt våd ble det er jo godt men problemet er tissen løber nærmest langs båndet og han bliver våd på ryggen kun ryggen eller siden

hvorfor

jeg havde det samme problem som dig med vibelle fra aldi, dog kun om natten,

nu bruger jeg så babycare om natten og dagen til min dreng og de virker bare, der er en breder,  strib ned i siden end på vibelle,

han har ikke tisset igennem siden jeg skiftede mærke

Anmeld

27. april 2010

Gittemor09

B&J skriver:

hej i dejlige tøzer hih

hvorfor

min søster havde samme problem med hendes søn da han var lille.. hun har ikke noget problem med datteren...

sundhedsplejersken sagde så at hun skulle sørge for at når han skulle have en ny ble på skulle hun sørge for at tissemanden vendte nedad.. og så stramme bleen så der kunne komme 3 fingre ved siden af hinanden ned foran..!! (hun var nemlig nervøs for at stramme bleen for meget) og efterfølgende var der ingen problemer...

Anmeld

27. april 2010

B&J

Gittemor09 skriver:

min søster havde samme problem med hendes søn da han var lille.. hun har ikke noget problem med datteren...

sundhedsplejersken sagde så at hun skulle sørge for at når han skulle have en ny ble på skulle hun sørge for at tissemanden vendte nedad.. og så stramme bleen så der kunne komme 3 fingre ved siden af hinanden ned foran..!! (hun var nemlig nervøs for at stramme bleen for meget) og efterfølgende var der ingen problemer...

den vender ned af hihihi...

men tror jeg skal stramme den noget mere... man er jo bange for den er for stram men når man kan putte 3 finger ned er der jo også plads...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.