Våd ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.156 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. april 2010

B&J

hej i dejlige tøzer hih

jeg har brug for et godt råd...

når jeg giver min søn en ren ble på inden han skal sove så vågner han med en fyldt våd ble det er jo godt men problemet er tissen løber nærmest langs båndet og han bliver våd på ryggen kun ryggen eller siden

hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

B&J

27. april 2010

Findusinde

Det har jeg også oplevet nogle gange med Laura.. Hun er 7.5 mrd-... Har ikke rigtig nogle gode råd-... Vi prøvede flere forskellige slags bleer, og intet hjalp-.. SÅ vi gik tilbage til Vibelle fra Aldi.. og så må vi bare vaske noget mere tøj..

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

hvor mange timer har han den på?

hvilken type ble bruger du og strammer du den nok?

det lyder lidt drabeligt, men jeg fandt ud af at bleer skulle strammes en del mere end jeg troede....

Anmeld

27. april 2010

saranadia

Det der sker også tit for mig!!!! ved ikk hvorfor..... !!??? det er så belastene  :-(

Anmeld

27. april 2010

B&J

ka-ri-na skriver:

hvor mange timer har han den på?

hvilken type ble bruger du og strammer du den nok?

det lyder lidt drabeligt, men jeg fandt ud af at bleer skulle strammes en del mere end jeg troede....

ja det kan måske være det jamen bruger pampers og har også prøvet med libero... og et ny mærke jeg ikke lige kan huske navnet på... måske strammer jeg dem for lidt jaa måske skulle jeg prøve det.... jamen det er ca 5 timer når han får nat ble på kommer i seng og vågner om natten eller nogle gange kun 4 timer.. og det burde de altså holde

Anmeld

27. april 2010

Valle81

B&J skriver:

hej i dejlige tøzer hih

når jeg giver min søn en ren ble på inden han skal sove så vågner han med en fyldt våd ble det er jo godt men problemet er tissen løber nærmest langs båndet og han bliver våd på ryggen kun ryggen eller siden

hvorfor

Er det om natten??

Min søn på - som bliver en måned dag - har også enorm våde bleer og skal skiftes ofte og det er især galt om natten, han ville ikke kunne sove en hel nat igennem på en ble. Så skifter ham når han vågner for at spise ved 3 tiden. Vi har prøvet flere forskellige mærker, men det gør ingen forskel.

Da min datter var lille og sov igennem, gjorde jeg altid det at jeg skiftede hendes ble inden jeg gik i seng. Hun vågnede ikke ved det og jeg gjorde det bare mens hun lå i sengen. Så måske du kunne prøve det??

Christina

Anmeld

27. april 2010

Käte

B&J skriver:

hej i dejlige tøzer hih

hvorfor

Hejsa

Måske den ble du bruger bare ikke er den rigtige for ham, jeg ville prøve nogle forskellige slags og se om en er bedre end en anden.

Det gjore jeg med min datter da hun var lille og vi endte med libero, men de dyreste er ikke altid de bedste for lige netop det barn, så prøv dig frem måske det hjælper.

Og vil man ikke købe så mange for at prøve så kunne det jo være at du kunne få et par stk til prøve af venner og bekendte som også har små børn med forskellige bleer?

Anmeld

27. april 2010

Mira0911

7 9 13 - Ikke sket her... Bruger Libero, og sætter dem godt tilpas til natten....

Hader når folk giver Julie ble på. som sidder helt ned ved anklerne... Så holder det slet ikke på noget.. Jeg retter det hver gang, og siger hver gang "Numsen er ikke anklerne."

Ikke som om det er røget ind på kanalen...

Anmeld

27. april 2010

B&J

MoarJ skriver:

7 9 13 - Ikke sket her... Bruger Libero, og sætter dem godt tilpas til natten....

Hader når folk giver Julie ble på. som sidder helt ned ved anklerne... Så holder det slet ikke på noget.. Jeg retter det hver gang, og siger hver gang "Numsen er ikke anklerne."

Ikke som om det er røget ind på kanalen...

sætter bleen langt op... foran er den over navlen også bag på så den er højt oppe men det sker stadig og tror endelig ik jeg skal skifte ble nu har jeg prøvet 3 forskellige slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.