Hvorfar får de de skide"vil ikke spise dage"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Muffinmus

Det er da til at blive idiot af. Ikke spise sin morgenmad, havregrød, ikke spise sin frokost, grød og brød og frugt, og ikke spise sin aftensmad, grøntsager og fiskefrikadelle.. Altså.. prøvede flere ting fordi det kunne være de dumme tænder, men han piller alt ud igen...selv hans elskede vindruer og rosinerne. Får sgi spat af at lave mad han ikke gider spise og rugbrød og lign er udelukket når han har sådan en dag.
synes jo han skal have abre lidt mad, men har højst fået hvad der svarer til 1/2 deciliter mad i ham hele dagen...sikkert ikke engang det.
Han har så fået vælling i løbet af dage for at få bare lidt ned og væske nok..men synes dælme han må være skod sulten nu den lille møg unge. ellers er han top frisk og glad(?)(?)(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

ivfmarie

måske er han bare slet ikke sulten i den her varme?

Anmeld

7. juni 2008

mor til en del

Når vi har den varme vi har, og børnene ellers bare vil tage imod væske, så skid hul i hvad de spiser, ikke flere dage i træk, men som ivf skriver, han er nok bare slet ikke sulten.

Forstår godt din frustration over at han ikke vil spise din dejlige mad, jeg bander også svovl når den special fremstillede børne mad afvises. Spild af gode resurser, men dejligt med børn der forstår at give udtryk for havd de har behov for...

Godmorgen fra Lisbeth.

Anmeld

7. juni 2008

Lise

Her kender vi jo ikke meget til de slags dage da ædedolken altid er klar på et ekstra måltid... meeeeeen det sker da her i varmen at det går lidt trægt. Så får han koldskål eller tykmælk med cornflakes, banan el. lign., eller vandmelon - det er også et stort hit. På den måde får han da i hvert fald væske, og det er jo godt så.

Anmeld

7. juni 2008

Loggidut

hvis du er i tvivl om han får næring nok...så kan du tage en drikkeflaske, eller en kop med sugerør og komme noget lunken suppe i...det kan han ikke nå at pille ud, før det er slugt.
du kan jo også prøve koldskål, men det er bare mere usundt
men i den her varme spiser de meget minimalt, hans ble skal bare være våd, så pyt med om han spiser...

min appetit er sgu heller ikke for god her i varmen

Anmeld

7. juni 2008

Grynt

Hej Marie, jeg er lidt i tvivl hvad du mener med sætningen at rugbrød er udlukket når han har sådan nogle dage?? Er det fordi han ikke vil have det eller fordi du mener han skal spise andet end lige rugbrød??

Måske er det varmen der gør ungernes appetit lidt kullert? Men jeg syntes da bestemt godt du i en perieode kan give ham rugbrød og så langsomt gå tilbage til "normale" måltider. Hvis nu det er det eneste ungen gider spise lige pt, så har jeg det bare sådan, så pyt da, bare ungen spiser noget.....og nu er rugbrød jo hellere ikke det værste at spise, vel ;)

Håber det løser sig (H)

Anmeld

7. juni 2008

ka li ja

ja jeg syntes også det vigtigste er at få et eller andet i dem! rugbrød, yoghurt eller andet de vil ´ha. bare det mætter og an lægge lidt bund...
det går jo over igen!!

eller for det meste. xander spiser stadig ingenting!!!8D

Anmeld

7. juni 2008

Muffinmus

Jamen har vil ikke have NOGET. Alt hvad man kommer i han nægter han. Han har fpet en smule melon men ellers nægter han alt andet...ahn er bare umulig:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.