Pulsetasker !! Arg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Muffinmus

tja, brugte min Gaia og ko, har haft 3 tasker og Gaia er bare den suveræne vinder der:-)D.er er 20 mdr mellem mine og har sagtens kunne have lidt tøg og bleer med til den store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Brams

Jeg har en Gaia & ko Carry all, det er bare det bedste køb jeg har gjort.

Der er plads til ALT og så lige lidt mere.... Den koster selvfølgelig lidt - 849,- - men jeg synes pengene er givet godt ud, når man som mig pakker, som om jeg skulle på 4 ugers ferie, bare vi skal en tur i mødregruppen

P.S. Købte selvfølgelig en i pink, så den passer til prinsessen

Anmeld

1. maj 2010

Manke74

Jeg havde også 2 blebørn og købte denne Allerhand, som jeg også har til salg hvis du er interesseret??

Den er stadig rigtig pæn og indeholder, puslestykke, flasketermo"taske", lille "pung" til sut eller andet, "pung" til eks. medicin som kan tages af - altså alle 4 dele.

Den har div. lommer med og uden termo funktion, "vådrum", samt andre små rum med lynlås.

Den måler L:40, H:30 og B:19 og den er meget rummelig.

Nyprisen var 800,- og jeg vil sælge den for det halve 400,-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2010

Misjelle

Jeg har lige skiftet min irriterende lille og uigennemtænkte emmaljunga pusletaske ud med denne Babybystroom pusletaske. Den er virkelig i skøn kvalitet og dejlig rummelig, nem at have over skulderen eller på vognstyret .

Anmeld

1. maj 2010

Lise

Jeg har en OiOi - synes den er kæmpe stor. Vi kan i hvert fald sagtens pakke til to blebørn plus ekstra tøj med mere..

Og så ville jeg sætte et billede ind af modellen, men nu er knappen væk...

http://www.oioi.com.au/index.php?s=collection&p=Jacquards,64

Anmeld

1. maj 2010

Lise

Lise skriver:

Jeg har en OiOi - synes den er kæmpe stor. Vi kan i hvert fald sagtens pakke til to blebørn plus ekstra tøj med mere..

Og så ville jeg sætte et billede ind af modellen, men nu er knappen væk...

http://www.oioi.com.au/index.php?s=collection&p=Jacquards,64

Mææærkeligt - nu kom knappen tilbage... Nå, her er den. Min er bare helt sort/hvid.

Anmeld

2. maj 2010

LauraLW

Jeg har en BEA fra BabyStroom (ByStroom). Er SÅ glad for den! Det er MIN taske, som så fungerer som pusletaske ved siden af. Den er super rummelig uden at virke kæmpe.

Laura

Ps det er kæresten der leger model på billederne

Anmeld

2. maj 2010

smokin

Misjelle skriver:

Jeg har lige skiftet min irriterende lille og uigennemtænkte emmaljunga pusletaske ud med denne Babybystroom pusletaske. Den er virkelig i skøn kvalitet og dejlig rummelig, nem at have over skulderen eller på vognstyret .

Hvilken emmaljungataske havde du, for jeg har lige købt en

Anmeld

2. maj 2010

Stine85

Hvad med at tage et kig på denne side???

www.minegenverden.dk

De har en masse fine ting og en del pusletasker...

Anmeld

2. maj 2010

Misjelle

Zette skriver:

Hvilken emmaljungataske havde du, for jeg har lige købt en

Hehe...jamen jeg havde bare sådan en standard lille en der følger med barnevognen når man køber den, så er sikker på de kan lave nogle meget bedre nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.