Pulsetasker !! Arg ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.218 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. april 2010

banaman89

Heej ..

Jeg synes, at mange pulsetasker er så små og jeg ender næsten med at jeg skal have nogle ting ved af for at få alt med ..

Nu kommer problemet snart , da jeg venter mig til august og min datter kun er omkring de 10-11 måneder gammel , så hende skal jeg jo stadigvæk have en masse med til ..

Jeg har bare ikke lyst til at skulle gå rundt med en sportstaske ..

Så er der ikke nogle af jer som har løst dette problem og vil vise mig jeres tasker ?!

Mvh Anna 24+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Den taske jeg startede med blev også hurtig for lille.

Har købt en weekendtaske fra Oilily, og den tror jeg er passende i str. når 1 bliver til 2 børn.

Oilily weekender, Grey

Anmeld

26. april 2010

Sommerfuglelarven

Jeg havde også en Oilily, dog kun en almindelig pusletaske, og den var jeg mere end tilfreds med, og den var aldrig stoppet til randen - nu har min veninde fået den, og hun bruger den til to børn, og er vist ganske tilfreds også.

Men ellers så laver Gaia & Co en ekstra stor pusletaske, jeg er dog personligt ikke til deres tasker

Anmeld

26. april 2010

Tynen

Jeg har denne her fra Gaia & Ko.

Er SUPER glad for den og har altid masser af plads!
Min første pusletaske var alt for lille og endte med at blive et så stort irritationsmoment at jeg aldrig brugte den.
Derfor investerede jeg lidt mere, så jeg kunne få en stor og rummelig en.

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Anmeld

26. april 2010

N&J

Jeg bruger sådan en lille "kosmitikagtig pung" der var med gratis tingene fra matas, der kan være 2 "5'er" bleer, et par engangsposer, vaskeklude, zinksalve, stofble, ja så er der vist ikke mere, den fylder ikke særlig meget.. min søster har en magen til den sidste pusletaske i tråden og ja har stadig ikke forstået hvad hun dog har proppet i den.. 

Anmeld

26. april 2010

MariaJ

Vi har købt denne:

http://lirumlarumleg.dk/product/Gaia-Ko-1/Gaia-Ko-barnevognstaske-foldbar-brun

Det er godt nok ikke en decideret pusletaske, men for os talte det at den var rummelig, ikke alt for feminin og ikke så stor og tung som mange af de "rigtige" tasker og ikke mindst rimelig i pris.

Anmeld

27. april 2010

Lullaby

Hvad med en tvillinge pusletaske??

Anmeld

27. april 2010

Soap

Jeg har selv en Gaia og ko, camouflage version, fordi manden insisterede på at det skulle være en som han også kunne være bekendt at gå rundt med  Og da den blev købt var det til pseudotvillinger med 15 mdr i mellem 

Skulle jeg ud og have ny i dag ville jeg kigge på ByStroom´s , de ser ok store og smarte ud og som noget man kan bruge som weekend taske også når baby tiden er forbi 

Anmeld

27. april 2010

trine3112

Jeg har en fra Kipling. Det ligner mere end taske til en bærbar, men der er da underlag til at skifte baby, når hun kommer til verden

/Trine

Anmeld

27. april 2010

NoName

Jeg er ved at få syet en, da jeg er alt for nærig og ikke lige synes de pusletasker man kan få lige virker for mig.

NoName 26+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.