snøft snøft..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg husker stadig engang hvor min førstefødte skulle falde i søvn. Han lå bare og skreg og skreg, og jeg havde fået den åndsvage ide, at nu skulle han lære at sove (var bare SÅ træt af at han sov så dårligt!). Så jeg lå ved siden af ham og sange og nynnede og strøg ham over håret. Efter laaaaang tid, hvor han bare bliver ved med at skrige helt vildt, tager jeg ham endelig op, og så slår han verdens største bøvs! Åh, hvor fik jeg det bare dårligt!!!! Derefter faldt han øjeblikkeligt i søvn.

Det er nu 6 år siden det skete, men jeg kan stadig få det dårligt når jeg tænker på hvor længe jeg bare lod ham ligge uden af tage ham op.

Det han lå der ikke forgæves! Siden blev jeg meget bedre til at reagere på hans signaler, istedet for at have fasttømrede ideer om hvad han skulle og ikke skulle.

Dengang søgte jeg også trøst hos andre mødre, og alle kunne fortælle en eller anden historie om deres barn, hvor de havde dårlig samvittighed over hvad de havde gjort. Så, ja, det er helt normalt!!!

tak for din historie. Jeg tjekkede ble og hun havde ikke luft i maven eller noget..håber ikke historien gentager sig i aften, men nu må vi se. Heldigvis er manden hjemme så vi er to om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Maise

har været fuldstændig det samme igennem. fandt ud af at verden var blevet for stor til hende så hun skulle skærmes. ammer af i soveværelset og lægger hende så i liften pakket godt ind, det hjalp fra day one. Sundhedsplejersken mente det samme.

Anmeld

27. april 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

har været fuldstændig det samme igennem. fandt ud af at verden var blevet for stor til hende så hun skulle skærmes. ammer af i soveværelset og lægger hende så i liften pakket godt ind, det hjalp fra day one. Sundhedsplejersken mente det samme.

okay. Men hun er 5 måneder så det synes jeg ikke rigtig kan være problemet..hun er også for stor til liften

Anmeld

27. april 2010

Gittemor09

Anonym skriver:

Jeg har det bare helt forfærdeligt. Min datter, på 4 måneder, har her til aften skreget og skreget. Hun lå i hendes seng og var bare bund ulykkelig, men jeg lod hende ligge lidt mens jeg aeede hende på kinden.

Det plejer at hjælpe, men bare ikke denne gang! Kunne bare mærke at jeg var ved at blive skør da det havde stået på flere timer

Da hun ikke ville falde til ro måtte jeg tage hende op. Jeg synes slet ikke jeg tog hårdt fat OVERHOVEDET, men lige da jeg tager hende skriger hun bare endnu højere hun kunne næsten ikke få luft! Så vi tudede bare i kor indtil hun endelig faldt i søvn i ren udmattelse. 

Nu sidder jeg bare og føler mig som den værste mor NOGENSINDE

Please en eller anden, sig det er normalt??

min datter gjorde det dog da hun var lidt yngre end din er nu...

der var to ting med hende...

1. hun var skæv i ryg og på lennen (mild kollik) så vi skulle til kiropraktor.. det blev allerede bedre efter første gang der... vi var der i alt 4 gange...

2. fordi hun skulle puttes godt ind i dynen... (der var for meget plads omkring hende)

Anmeld

27. april 2010

Maise

Anonym skriver:

okay. Men hun er 5 måneder så det synes jeg ikke rigtig kan være problemet..hun er også for stor til liften

ja det ville være syndt at presse hende i liften. men måske skærme hende med puder osv. ja evt. ondt et sted. går selv til kiropraktor med min pige pga. skæv nakke og bækken (hun stod skævt i mit bækken og min fødsel endte i akut KS som kan give det samme fordi de moser dem ud og hiver i deres hoved fra side til side.) Så evt. til kiropraktor .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.