Graviditet vha. behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

-Milla-

lisbeth2910 skriver:

Meget lang historie (som kan læses på min profil) men har i alt haft 9 iui -h nogen med pergotime og nogen med puregon.

Har så fået en datter i 2007 og skal have en mere om 4 uger (gisp)

Lisbeth

Hej Lisbeth.

Har lige læst din historie, og sikken en kamp I har været igennem. Men rigtig dejligt at høre at du har fået en dejlig pige og venter endnu en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

LISBETH:-)

CKN skriver:

Hej Lisbeth.

Har lige læst din historie, og sikken en kamp I har været igennem. Men rigtig dejligt at høre at du har fået en dejlig pige og venter endnu en.

Ja det har været hårdt!!!! Men man "glemmer" det når man står med resultatet i sine arme :-)

Nu er det også slut skal ikke byde min krop mere :-)

Rigtig meget held og lykke til dig. Håber du bliver hurtigt gravid!!!!

Anmeld

27. april 2010

-Milla-

lisbeth2910 skriver:

Ja det har været hårdt!!!! Men man "glemmer" det når man står med resultatet i sine arme :-)

Nu er det også slut skal ikke byde min krop mere :-)

Rigtig meget held og lykke til dig. Håber du bliver hurtigt gravid!!!!

Det kan jeg godt forestille mig. Tror ikke der kan være noget større at opleve end at få sine ønskebørn.

Mange tak.

Anmeld

27. april 2010

Sofiedk

Hold da op en kamp i har været igennem. Men utroligt at det alligevel begge gange har haft en lykkelig slutning, men må godt nok være hårdt når men står i det.

Tænker altid at det må være mit værste mareridt at have kæmpet for en graviditet så længe og når den endelig kommer at den så skulle ende i en abort. Suk ...

Anmeld

28. april 2010

LISBETH:-)

Sofiekdk skriver:

Hold da op en kamp i har været igennem. Men utroligt at det alligevel begge gange har haft en lykkelig slutning, men må godt nok være hårdt når men står i det.

Tænker altid at det må være mit værste mareridt at have kæmpet for en graviditet så længe og når den endelig kommer at den så skulle ende i en abort. Suk ...

Det er HELDIGVIS sjældent at man oplever så "mange" aborter som jeg har!!!!! Men ja vejen har været snoet og fyldt med store bjerge der skulle bestiges. Man skal bare aldrig miste troen. Det kan faktisk lykkedes.

Anmeld

1. maj 2010

Brams

CKN skriver:

Dejligt at høre der kom en fin prinsesse efter så mange års prøvelser.  Tillykke med jeres guldklump.

Tak  jeg  for at det lykkedes for Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.