Graviditet vha. behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid gik der før du blev gravid efter behandling og evt. efter hvilken behandling?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.396 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. april 2010

-Milla-

Jeg starter op på provera og pergotime i næsten måned, og er derfor nysgerrig efter at høre, hvor lang tid /mange behandlinger I har brugt på ønskebabyen.

Synes også at jeg har læst om flere, der er blevet gravide under behandlingspause, så synes det kunne være lidt spændende at se hvordan det fordeler sig ved en afstemning.

For dem som stadig kæmper for de to streger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Svei

Første gang med insimination af donorsæd. Dvs hverken jeg eller donoren  havde problemer med fertilietet og jeg var meget ung.

Anmeld

26. april 2010

Brams

Vi havde været igennem 12 års prøvelser, inden vi for ½ år siden fik vores lille prinsesse - hun har været det hele værd og meget mere

Anmeld

26. april 2010

oo

jeg blev gravid efter 1. IUI-H forsøg, men det sad desværre udenfor livmoderen. efterfølgende prøvede vi endnu 5 IUI-H forsøg over et år, men intet resultat. i december og januar var vi i behandlingspause inden vi skulle starte op i IVF og i januar blev jeg naturligt gravid

Anmeld

26. april 2010

Vial

Jeg blev gravid efter 1. forsøg med IUI-D.

Jeg har pco, så jeg blev stimuleret med hormon. En lidt utraditionel behandling, som virker godt på pco'er. Sprang pergotime over, og gik direkte til puregon fra 2. dag i cyklus. Det tog jeg i lav dosis frem til, at der var to store fine æg på 12. dagen. Derefter fik jeg otrivelle.

1 ½ døgn efter efter blev der skudt med skarpt, og nu sidder jeg så med en søn og en datter i maven

Anmeld

27. april 2010

-Milla-

Brams skriver:

Vi havde været igennem 12 års prøvelser, inden vi for ½ år siden fik vores lille prinsesse - hun har været det hele værd og meget mere

Dejligt at høre der kom en fin prinsesse efter så mange års prøvelser.  Tillykke med jeres guldklump.

Anmeld

27. april 2010

-Milla-

Tjuhl skriver:

jeg blev gravid efter 1. IUI-H forsøg, men det sad desværre udenfor livmoderen. efterfølgende prøvede vi endnu 5 IUI-H forsøg over et år, men intet resultat. i december og januar var vi i behandlingspause inden vi skulle starte op i IVF og i januar blev jeg naturligt gravid

Kan godt huske din historie, og synes netop det er en historie, som fortæller der er håb forude for alle os andre, som ikke kan blive gravide normaltvis.

Håber at det går super godt med graviditeten.

Anmeld

27. april 2010

oo

CKN skriver:

Kan godt huske din historie, og synes netop det er en historie, som fortæller der er håb forude for alle os andre, som ikke kan blive gravide normaltvis.

Håber at det går super godt med graviditeten.

ja det går super super godt

jeg vil sige, at jeg selv overhovedet ikke troede på det kunne lade sig gøre naturligt og alle de historier om folk der pludselig blev gravide var bare , men så sker det for en selv, og man tænker at det med babyer der er man bare overhovedet ikke herre over!

jeg håber det lykkedes meget snart for jer, for ventetiden flår hjertet ud!!

Anmeld

27. april 2010

-Milla-

KaMa skriver:

Jeg blev gravid efter 1. forsøg med IUI-D.

Jeg har pco, så jeg blev stimuleret med hormon. En lidt utraditionel behandling, som virker godt på pco'er. Sprang pergotime over, og gik direkte til puregon fra 2. dag i cyklus. Det tog jeg i lav dosis frem til, at der var to store fine æg på 12. dagen. Derefter fik jeg otrivelle.

1 ½ døgn efter efter blev der skudt med skarpt, og nu sidder jeg så med en søn og en datter i maven

Også en dejlig historie. Det kunne jo næsten ikke være bedre, første forsøg og én af hver.

Jeg håber det går godt med din graviditet, og synes du bærer dem flot.

Anmeld

27. april 2010

LISBETH:-)

Meget lang historie (som kan læses på min profil) men har i alt haft 9 iui -h nogen med pergotime og nogen med puregon.

Har så fået en datter i 2007 og skal have en mere om 4 uger (gisp)

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.