lidt hjælp...igen, ang pics til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

Marco2

Ville gerne ha' kigget, men jeg kan ikke komme ind...

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

Louise mortil4

det sidste er bare rigtig godt, ja det er de alle 3, men kan bedst li det sidste. Hvor ser du bare godt ud også efter 2 børn.

Bare mn turde sådan noget selv, det er en super gave

Anmeld

29. april 2010

Lulle25

Du er jo bare hot hot hot ville selv vælge nr. 1 men de andre er også rigtig gode

Kram

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

Marco2 skriver:

Ville gerne ha' kigget, men jeg kan ikke komme ind...

Ag

hmm, mit vanv med småt lige som sidst?? mærkeligt.Men har brugt lidt af de forslag folk er kommet ed og håber det har gjort en lille forskel:-)

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

ivfmarie skriver:

den nye er meget bedre! Baggrund har jeg ikke rigtigt et forslag til. Men jeg tænker om man måske kunne gøre rammerne okmring de små billeder mindre markante? Måske sådan lidt udtværede...?

hi hi, jeg har lige sagt til hende jeg synes det så fedt ud:-) Men nu tager jeg lige forslag med evt igen og eller så tager jeg mig sammen og bestiller det dumme billede. Nu har jeg jo prøvet at lave det SÅ længe.

Og synes hver gang det er møg pinlig med mig og min selvudløser oppe i soveværelset.

Trækker da i øvrigt maven ind på alle bileldet, andet kan man sgu da ikke med 2 unger og kæmpe vægtforøgelse hver gang:-)

Anmeld

29. april 2010

Marco2

MariaE skriver:

hmm, mit vanv med småt lige som sidst?? mærkeligt.Men har brugt lidt af de forslag folk er kommet ed og håber det har gjort en lille forskel:-)

Nej den vil ikke...

Kan ikke komme ind.

Anmeld

29. april 2010

bette

Marco2 skriver:

Nej den vil ikke...

Kan ikke komme ind.

skriver du det uden E til sidst?

Anmeld

29. april 2010

Muffinmus

mærkeligt, men tak til jer der gad hjælpe mig, super fedt med input fra andre:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.