lidt hjælp...igen, ang pics til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Marco2

MariaE skriver:

hvad med om jeg fik hende til at sætte et billede der dækkede lidt mere af understellet på det store billede???Ville det så ikke fjerne fokus fra det forkerte sted:-)

ellers vend det på højkant... Sæt det billede ud i en af siderne så man kan se hånden med ringen og så der kommer mere billede med, men at du bliver skåret midt over, så center af collagen ikke er hvor det er nu.. forstår du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Tynen

Du ser sgu da pisse godt ud!

Jeg synes bedst om nr. 1

Anmeld

26. april 2010

Muffinmus

øj det er svært det her...hmm,

Skal jeg sætte et stort billede den ene side og de 3 små i den anden side??

Eller hvad?

Anmeld

26. april 2010

Marco2

MariaE skriver:

øj det er svært det her...hmm,

Skal jeg sætte et stort billede den ene side og de 3 små i den anden side??

Eller hvad?

Det er bare et forslag

Men vend "papiret" så det er højere end det er bredere. Og så sæt det store billede ud i den ene side så du bliver skåret midt over.

Og så de 3 billeder i modsatte side.

AG

Anmeld

27. april 2010

Tut

Synes nr. 1 er bedst.

Og hvordan fanden i helvede kan du have sådan en flad mave efter at have født 2 børn????  (er mega misundelig)

Du er super smuk på billederne. Hot mama

Anmeld

27. april 2010

ka li ja

har du andre billeder end de 3 små? du ser skide godt ud, men det i midten ser du altså sur ud på...... og har fladt hår i den ene side...

Anmeld

27. april 2010

Muffinmus

ka li ja skriver:

har du andre billeder end de 3 små? du ser skide godt ud, men det i midten ser du altså sur ud på...... og har fladt hår i den ene side...

ser frisøren selvfølgelig:-)

Ja, har lidt andre, som hende der har lavet har også. Giver alle ideer videre til hende:-)

Anmeld

27. april 2010

ka li ja

MariaE skriver:

ser frisøren selvfølgelig:-)

Ja, har lidt andre, som hende der har lavet har også. Giver alle ideer videre til hende:-)

ja så kom frisøren lige op i hende. men det var et irritationsmoment for mit øje

Anmeld

28. april 2010

Muffinmus

jeg siger mange tak for forslag... hun har prøvet lidt og er kommet frem til det jeg lige har sat ind. Men hun spørger om i har ideer til baggrunden, om den skal være med farve eller unde eller noget???

Så hvis i vil give jeres besyv med på testbillede 3, så er i nogle skattere. samme kodeord som før jo.

Anmeld

29. april 2010

ivfmarie

den nye er meget bedre! Baggrund har jeg ikke rigtigt et forslag til. Men jeg tænker om man måske kunne gøre rammerne okmring de små billeder mindre markante? Måske sådan lidt udtværede...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.