Den har nu været undervejs i et stykke tid, hvor jeg har haft dage hvor jeg bare ikke var mig selv på nogen måder... Men jeg har bare ikke kunne sige hvad der var galt eller hvad jeg tænkte på...
Det ved jeg så nu, for det sagde da fuldstændigt knæk i går. Hele dagen havde jeg bare gået i min egen verden uden og ville hverken det ene eller det andet og Emma kunne jeg slet ikke magte.
Efter vi var hoppet i seng, kom så det hele væltende.. Jeg gik ud i køkkenet for at få lidt og drikke og dermed få lidt andet på tankerne, men det nåede jeg ikke inden jeg brød sammen på køkkengulvet.. Michael kom styrtende men han kunne ikke finde hverken hoved eller hale i det jeg nu kunne fremstamme, så jeg har lovet ham at skrive det ned som jeg tænker på så vi kan tage en god snak i aften.
Det jeg så er kommet frem til er den skide fødsel der står for døren. Eftersom jeg fik aks ved Emma, er det jo noget jeg ikke har prøvet før... Jeg synes selv jeg har taget det hele i stiv arm indtil nu. Men der er jo også kun 4 uger til termin og det er altså ikke lang tid selvom man gerne vil ha sin krop tilbage i en fart..
Vi har været ved en speciel JM for at snakke Emma`s fødsel igennem og få lavet en fødselsplan til den store dag. Og jeg har virkelig haft det godt med at jeg har det på papir og at det er mine ønsker de skal efterkomme.
Nu er det så bare det, hvad nu hvis????
Hvis der sker det samme som sidst og det ender med aks.
Jeg vil ikke kunne bære det, og jeg ville gå personligt ned!
Hvad med Emma, kan jeg give kærlighed til 2 unger selvom de ikke er lige søde og dejlige hver dag. ??
Vil hun bare føle sig glemt, af den mor som kun har været hendes i knap 3 år.??
Har jeg stillet mine egne ønsker højere end hendes behov??
Og ikke forglemme sexlivet efter fødsel, vil jeg kunne leve op til standarten?
Åhh hvor er jeg bare så fortvivlet, og havde bare sådan brug for luft. Tak fordi I læste med så langt.
Henriette