Så gik knægten sgu op af trapperne!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Millebasse

Skulle lige lave Basses natflaske og satte ham derfor på køkkengulvet. Han kravlede så ud i gangen og så synes jeg nok at det blev så stille. (?) JEg gik så ud i gangen for at se hvad drengen lavede og så stod ungen sgu oprejst på 3. trappetrin og holdt fast i gelænderet 8( 8( 8( Da han hørte mig,drejede han hovedet og gav mig det dejligste smil!!

Arh,tænk lige hvad der kunne være sket.. Nu må farmand og Basse ud og købe en låge imorgen,mens jeg tager på arbejde....

Krams Camilla - vis svigermor er på op for at vise tøj...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

ka li ja

vildt jold kæft der går stærkt nu mand!!!
vi har et meget lavt sofabord, så det sad arthur da også lige oppe på forleden... på vej i sofaen!

Anmeld

6. juni 2008

Grynt

Shit manner I har nogle veludviklet unger :D Vildt alt det de kan. Min Freja har næsten lige lært, at kravle over dørtrinnet og kan rejse sig op ad ting...men kan ikke finde ud af, at komme ned igen :D Til gengæld kan hun fortære et helt stk rugbrød på 0,5 ;) og før jeg har glippet med det ene øje er en hel banan også væk HA HA HA kan jeres unger gøre det 8D

Tina, mor til Freja-den-tykke (L)

Anmeld

6. juni 2008

BellaT

Åh gulp!
Phillip gjorde det samme igår. Men han faldt ned!8( Bump bump, sagde det. Ved ikke hvor langt han var oppe, men kunne høre på bumpenes lyd at han havde været et trin eller to oppe.:(
Vi har en låge på trappen, men min svigerinde havde glemt at lukke den, da hun gik ovenpå. Og så ville Phillip lige øve trappe-kravling helt alene. Øv. Jeg fik et chok, men han var nem at trøste, så han havde ikke slået sig ret meget. Det lød bare så voldsomt.

Knus fra Helle...

Anmeld

6. juni 2008

ivfmarie

og jeg gentager... Malte kan sidde længe uden at holde ved..

Ej - misundelse er for plat her!

Det må ha været lidt at en ambivalent følelse... lækkert smil, og guuuud hvad kunne der ikke have været sket!!

Knus

Anmeld

6. juni 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

og jeg gentager... Malte kan sidde længe uden at holde ved..

Ej - misundelse er for plat her!

Det må ha været lidt at en ambivalent følelse... lækkert smil, og guuuud hvad kunne der ikke have været sket!!

Knus

Ihh, ham Malte (L)
Hvad skal han også kunne alle de tricks for?!

Anmeld

6. juni 2008

Tynen

... Og så trykker jeg lige besvar uden at være done :)

Det var da et fremskridt der ville noget!!
Der skal da noget viljestyrke til for at kunne komme op af en trappe :)

Nu er det bare med at få fat i et par låger - Det er sikkert ikke sidste gang han vil afprøve det :)

Anmeld

6. juni 2008

Muffinmus

Ha ha..jepper. William har også taget vores trappe hele vejen op til 1 sal...vildt nok, men gik bagved ham hele vejen så han ikke kunne slå sig. Men for dælen det går stærkt når de vil fremad:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.