Yrsa skriver:
Tak..
jeg løber hver dag så jeg har som muskler men de skide kilo vil bare ikke af, men jeg skal skære det usunde helt væk, kan bare ikke helt tage mig sammen...øv, møg motivation...
Ja, den skal nogen gange lige have et skub. Jeg har kæmpet et år for at smide mindst 15 kg, men der er kun røget 10. Nu er der så kommet en graviditet ind over, og jeg skal love for motivationen er blevet større. Jeg spiser mere sundt, og drikker overhovedet ikke så meget Cola som jeg har gjort. Generelt tænker jeg bare meget mere over hvad jeg propper i mig, for vil ikke tage ALT for meget på under graviditeten, så skal jeg bare kæmpe med det bagefter.
Hver gang du tænker slik, eller kager, så tag en banan, eller æble. Køb gulerødder, skræl dem med det samme, skær dem enten ud i små bidder, og stil dem i vand. Hvis du vil bruge nogen af dem til revet gulerødder, så sæt de store af den i vand i køleskabet. Det er så meget nemmere at spise gulerødder når de er lige til at tage fra køleskabet, istedet for du skal stå og skrælle først 

Anmeld