Helt ærligt....hvor svært kan det være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Svei

at tabe 3 kg og holde skidtet...jeg bliver vanvittig af de dumme latterlige trælse sidste møg kilo som hopper af og på.....hvordan taber man nemt og hurtigt tre kilo.... og ja, det gør man jo ikke nemt, men hvorfor vil min krop ikke af med dem? og ja, de gør en forskel, de dumme tre kilo..

Andre som føler sig lidt forkælede ved kun at have få kilo der driller, men samtidig virkelig er TRÆT af dem...

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Shibby

Gid 3 kg var mit problem Prøvet suppekuren?

Anmeld

26. april 2010

Svei

Gid 3 kg var mit problem Prøvet suppekuren?

Nej, jeg er ikke så skide god til eller fan af alle mulige kure...men helt ærligt tre skide kilo, hvorfor kan jeg ikke...

Anmeld

26. april 2010

Shibby

Ved ikke lige hvordan du prøver at tabe dig,men muskler vejer mere end fedt og i mange tilfælde er det normalt at vægten står stille ^^

Anmeld

26. april 2010

Svei

Shibby skriver:

Ved ikke lige hvordan du prøver at tabe dig,men muskler vejer mere end fedt og i mange tilfælde er det normalt at vægten står stille ^^

Ved det godt...men jeg afstemmer det meget godt...der sker bare ikke så meget som jeg kunne ønske, men altså, det er min kost jeg skal være mere seriøs omkring....

Anmeld

26. april 2010

LilyMarleen

Hooooooooold da helt op, jeg så lige din profil, at du oprettede dig igår og allerede har skrevet 78 indlæg i debatten. Du har haft travlt :-)

Håber du kommer til at smide de få kilo. Spis mindre portioner, og oftere. Det hjælper nok

Anmeld

26. april 2010

Svei

LadyRanda skriver:

Hooooooooold da helt op, jeg så lige din profil, at du oprettede dig igår og allerede har skrevet 78 indlæg i debatten. Du har haft travlt :-)

Håber du kommer til at smide de få kilo. Spis mindre portioner, og oftere. Det hjælper nok

Jeg er ikke så ny...har bare måtte lave er stunt, da jeg har noget udefra kommende...

Anmeld

26. april 2010

LilyMarleen

Yrsa skriver:

Jeg er ikke så ny...har bare måtte lave er stunt, da jeg har noget udefra kommende...

Nåeh okay, ja det kan jo ske for selv den bedste.  Men du har stadig haft travlt, med tasterne :-) Hehehe..

Anmeld

26. april 2010

VIPpigen

Spis mere frugt og grønt, hvis det altså smager, og husk ikke at handle når du er sulten, virkelig skidt, så kommer alle impulskøb

Altså forstår ikke, muskler vejer ikke mere end fedt, men muskler fylder mindre end fedt.

Det er jo heller ikke forskel på 1 kg mel, og 1 kg sukker, andet end mængden det fylder. 1 kg er 1 kg...... hihi

Men ellers er det bare at rokere rundt på det, det tager tid, men det kan lade sig gøre så man ikke "ser" de sidste 3 kg, fordi de er trænet

Anmeld

26. april 2010

Svei

VIPpigen skriver:

Spis mere frugt og grønt, hvis det altså smager, og husk ikke at handle når du er sulten, virkelig skidt, så kommer alle impulskøb

Altså forstår ikke, muskler vejer ikke mere end fedt, men muskler fylder mindre end fedt.

Det er jo heller ikke forskel på 1 kg mel, og 1 kg sukker, andet end mængden det fylder. 1 kg er 1 kg...... hihi

Men ellers er det bare at rokere rundt på det, det tager tid, men det kan lade sig gøre så man ikke "ser" de sidste 3 kg, fordi de er trænet

Tak.. jeg løber hver dag så jeg har som muskler men de skide kilo vil bare ikke af, men jeg skal skære det usunde helt væk, kan bare ikke helt tage mig sammen...øv, møg motivation...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.