ka li ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Siber

ja jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg hedder Siber, jeg tror det var en tastefejl den gang jeg i sin tid loggede mig ind på NB
Jeg kunne ikke finde på noget, og alt var optaget, så ville jeg kalde mig SILVER (fordi jeg den gang hed Gulstad (guld) til efternavn, ja også tror jeg at jeg tastede Siber (altså v og b er jo lige ved siden af hinanden)

Derfor Siber, lang historie. Og ja jeg hedder Rikke

Man må gerne være nysgerrig!

Og vores hjemmeside er jeg ikke så god til at opdatere, men det kommer!

Kh Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

ka li ja

ok, men sjobt ikke? aætså at jeg troede det var dit navn. det kunne man jo aldrig vide om var et norm. navn på bornholm!!!:))
det der med at opdatere hjemmeside det er godt nok heller ikke for go til. vores er meget forsømt!!!

er det ok du bare hedder siber, rikke er lidt forkert nu(?):D(L)

Anmeld

6. juni 2008

Siber

ka li ja skriver:

ok, men sjobt ikke? aætså at jeg troede det var dit navn. det kunne man jo aldrig vide om var et norm. navn på bornholm!!!:))
det der med at opdatere hjemmeside det er godt nok heller ikke for go til. vores er meget forsømt!!!

er det ok du bare hedder siber, rikke er lidt forkert nu(?):D(L)

ja man kan aldrig vide med de bornholmere 8D

men ja jeg hedder Siber herinde, så det ville være helt forkert hvis jeg skrev Rikke. Ingen grund til forvirring nu!

Knus Siber

Anmeld

6. juni 2008

ka li ja

nej det er godt du. det er bare når vi nu snart mødes irl!!! så er det jo godt at ha på plads ikk;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.