Fødselsdag og BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Nadi

Oliver skal afsted på sin fødsesldag, no questions!! Og så regner jeg med at de børn der er i BH den dag kommer hjem til os og fejre fødsesldag i haven (håber virkelig vejret er til at de kan være ude).

Har faktisk altid haft ondt af jer som havde fødselsdag i ferierne, for jeg synes det var det fedeste at være i skole på sin fødselsdag. Kan huske at vi fik lov til at vælge en ven/veninde at bage kage til klassen sammen med på vores fødselsdag i børnehaveklassen, og det var da bare SÅ hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Tynen

Argh - Jeg kan slet ikke blive enig med mig selv!
Og så alligevel...
Jeg hælder mest til at holde hende hjemme.

Mine forældre arbejder jo hjemmefra og min søster og hendes børn plejer også at komme ud om morgenen og få rundstykker og fejre fødselsdag.
Samtidig synes jeg det er så hyggeligt ikke at skulle tænke over at skulle ud af døren og at hun har muligheden for at lege med sine gaver i den tid hun vil.

Ej, jeg tror altså at jeg holder hende hjemme.. Dpén skal nemlig også på fødselsdagsbesøg selvom Stella egentlig er holdt deroppe, og tror at jeg vil invitere dem på selve dagen.

Så kan hun holde fødselsdag dagen efter i BHén.

Men - Jeg kan nå at ændre mening mange gange endnu, hvis jeg kender mig selv ret

Tak for jeres input, forresten

Anmeld

27. april 2010

..

Jeg kan godt forstå dit dilemma.. Jeg tænker at vi tager med Smilla i børnehave sammen med nogen lækkerier som kage og boller og at vi så bliver deroppe mens de råber hurra og spiser sagerne. Bagefter kører vi så sammen hjem igen og hygger herhjemme. Ved ikke om det er en dum ide men har i hvertfald taget fri den dag fordi jeg gerne vil dele den med hende. På den måde bliver hun fejret deroppe OG har sin mor og far hele dagen

Anmeld

30. april 2010

linemus

Tynen skriver:

Argh - Jeg kan slet ikke blive enig med mig selv!
Og så alligevel...
Jeg hælder mest til at holde hende hjemme.

Mine forældre arbejder jo hjemmefra og min søster og hendes børn plejer også at komme ud om morgenen og få rundstykker og fejre fødselsdag.
Samtidig synes jeg det er så hyggeligt ikke at skulle tænke over at skulle ud af døren og at hun har muligheden for at lege med sine gaver i den tid hun vil.

Ej, jeg tror altså at jeg holder hende hjemme.. Dpén skal nemlig også på fødselsdagsbesøg selvom Stella egentlig er holdt deroppe, og tror at jeg vil invitere dem på selve dagen.

Så kan hun holde fødselsdag dagen efter i BHén.

Men - Jeg kan nå at ændre mening mange gange endnu, hvis jeg kender mig selv ret

Tak for jeres input, forresten

Det lyder altså også skide hyggeligt at blive fejret sådan fra morgenstunden af så meget familie. Og så er det rart at kunne tage den med ro.

I Sebastians børnehave bliver de forresten ikke fejret hele dagen. De fejrer barnet om eftermiddagen (kl.14), hvor de får kage (eller hvad man har med) og synger fødselsdagssang, og så er det det. Så jeg synes bestemt ikke, det behøver være på dagen, men det har jeg jo skrevet før

Anmeld

30. april 2010

Siber

Jeg ville have holdt dem hjemme. De kan jo bare holde fødselsdag dagen efter. ALtså de er jo lige glade med om de har fødselsdag eller ej, det det handler om er jo at blive fejret

Jeg er enig i Marco2

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.