Dagpenge under barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Juniors mor

Jeg er et fjols til sådan noget med penge (udover at bruge dem ;) ). Nu er jeg lidt i tvivl om jeg har fået de penge fra kommunen jeg skal efter jeg overgik fra løn til dagpenge.
Skal man udfylde skemaer osv for at få dagpengene eller hvordan fungerer det (?)
Helle -der ikke er så kvik....:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Plysbjørnen

Det skulle jeg men jeg gik også direkte på dagpenge og fik ikke løn først, men det var fordi jeg ikke havde været ansat 9 måneder... Men jeg vil da næsten mene at hvis du har fået en eller anden form for penge ind til nu, så har du nok automatisk fået dagpenge... Alt efter hvor længe din overenskomst siger du skal have løn...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+3

Anmeld

6. juni 2008

ivfmarie

jeg er ret sikker på at du skal udfylde en masse papirer... Jeg syns simpelthen at jeg sidder med de skide skemaer uanset hvad jeg gør... Uos, jeg slog en prut - vupti, så skal der udfyldes 2 skemaer i 3 eksemplarer!

Spørg hellere på din kommune for at være på den sikre side ;)

Marie - på kort visit fra haven

Anmeld

6. juni 2008

ann-kristina

Hej
Jeg fik dagpengene helt automatisk da lønnen (desværre) stoppede. Ca 1 gang hver måned (eller var det hver anden?) kom der et skema fra kommunen hvor jeg skulle skrive at jeg stadig var på barsel.
Ann-Kristina

Anmeld

7. juni 2008

ka li ja

jeg mener jeg på et tidspunkt skulle udfylde en seddel hvor jeg skulle svarer på hvor mange uger jeg ville gå hjemme. da jeg svarede 40 ekstra skulle de jo dele min barsel ud på det i stedet for 32. men hvis man holder det man har ret til og ikke laver om på noget så ved jeg ikke om det kører af sig selv! det tror jeg næsten det gør.
for jeg mener ikke jeg skulla ha gjort noget hvis ikke ugeantallet skulle ændres....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.