Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super fine navne
Regner også selv med Emil hvis jeg får en lille dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
myprincess skriver: Super fine navne Regner også selv med Emil hvis jeg får en lille dreng
Tak. Så håber jeg du får en lille dreng
Tak jaa det finder jeg ud af om 2 uger og 3 dage Har i forvejen en datter der hedder Ida Synes Emil og Ida passer så fint sammen
Det er ligesom Emil fra Lønneberg Hans lillesøster hedder Ida
smillaluna skriver: Efter laaaaaange overvejelser tror jeg sku navnene til drengene er fundet..... Emil og Mikkel Meget almindelige navne, men vi synes de er søde.
Efter laaaaaange overvejelser tror jeg sku navnene til drengene er fundet.....
Emil og Mikkel
Meget almindelige navne, men vi synes de er søde.
Rigtig fine navne
Selv er jeg stor fan af alm. navne, så de to små der ligger inde i mine mave skal også have alm. navne - jeg skal bare lige vide kønnene før vi går igang med at tænke på navne!
myprincess skriver: Tak jaa det finder jeg ud af om 2 uger og 3 dage Har i forvejen en datter der hedder Ida Synes Emil og Ida passer så fint sammen
Super sødt! Ej hvor blir det spændende at få kønnet at vide. Det er simpelthen noget helt specielt synes jeg, for så blir det hele pludselig lidt mere virkeligt. Så er det ikke en den mere. Håber du på en drenge, eller er det ligegyldigt?
Årh søde navne Begge nogle jeg rigtig godt kan lide, og så er de ikke så "normale" igen, da langt de fleste idag vil have lidt mere "udenlanske" navne, så hvor ER det skønt med nogle gode gedigne navne
Sagde Line, der har en Liam LOL!
*A* skriver: Rigtig fine navne Selv er jeg stor fan af alm. navne, så de to små der ligger inde i mine mave skal også have alm. navne - jeg skal bare lige vide kønnene før vi går igang med at tænke på navne!
Neeeeej venter du osse tvillinger? Hvor er det stort! Må man spørge om de er hjemmelavede? Vores er lavet på klinik. Men de er enæggede, så det er lidt atypisk.
smillaluna skriver: Neeeeej venter du osse tvillinger? Hvor er det stort! Må man spørge om de er hjemmelavede? Vores er lavet på klinik. Men de er enæggede, så det er lidt atypisk.
Vores er producerede på Skejby Sygeus Jeg fik lagt to æg op, så mon ikke de er tveæggede?
*A* skriver: Vores er producerede på Skejby Sygeus Jeg fik lagt to æg op, så mon ikke de er tveæggede?
Det er nok det mest forventelige.... Men jeg fik osse lagt 2 æg op, hvoraf det ene jo så har delt sig og det andet er gået til. Ellers ku der ha været 3. Min mand blev pænt bleg da lægen sagde at hun da lige ville kigge efter nr. 3 når nu hun var i gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128