Så tror jeg sku navnene er fundet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Faith

Mor til David skriver:

Bare i orden

Synes bare det var lidt sjovt Noah var ravlagt fordi det var for populært

Har bare set andre lister hvor Noah og Lucas lå nr. 1 og 2. Tror der er flere forskellige af de der navne lister.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Lone Jakobsen

rigtig fine og dejlige navne børn eeeelsker at hedde noget som andre hedder....det er kun forældrene der ikke synes det er sjovt

Anmeld

25. april 2010

Faith

nutche skriver:

rigtig fine og dejlige navne børn eeeelsker at hedde noget som andre hedder....det er kun forældrene der ikke synes det er sjovt

He he ja det kan der være noget om...... En skam du ikke kan komme med i næste mødregruppe. Men en tur i Legoland med alle ungerne lyder nu som et godt alternativ

Anmeld

25. april 2010

Vial

Tillykke med det endelig valg. Det er nogle rigtig søde navne. Tror de bliver nogle små krudtugler og så kunne navnene ikke passe bedre :-)

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

He he ja det kan der være noget om...... En skam du ikke kan komme med i næste mødregruppe. Men en tur i Legoland med alle ungerne lyder nu som et godt alternativ

ja tror nu vi rykker turen...da vi skal til fest hele lørdagen.....men nej jeg vil være ked af at tage afsted med 5 børn...

Anmeld

25. april 2010

Faith

KaMa skriver:

Tillykke med det endelig valg. Det er nogle rigtig søde navne. Tror de bliver nogle små krudtugler og så kunne navnene ikke passe bedre :-)

Tak søde

Ja jeg kan i hvert fald ikke klage over ikke at mærke nok liv, for hold da op et par bavianer jeg har derinde. Og det lyder det osse som om dine er. Skønt!

Anmeld

25. april 2010

Vidunderligeunger

ihh hvor dejligt at I har bestemt jer nu  

Kan godt lide navnene til sådan et par kommende krudtugler, som kommer til at gøre deres mor gråhåret inden hun er 30 !!! 

Glæder mig til at se hvor stooooor du er blevet her d. 9 Hvis jeg da ik ligger på herning fødeafdeling

Anmeld

25. april 2010

Faith

BlyViol skriver:

ihh hvor dejligt at I har bestemt jer nu  

Kan godt lide navnene til sådan et par kommende krudtugler, som kommer til at gøre deres mor gråhåret inden hun er 30 !!! 

Glæder mig til at se hvor stooooor du er blevet her d. 9 Hvis jeg da ik ligger på herning fødeafdeling

Ja jeg er sku osse bange for at mit hår enten blir gråt eller falder af inden jeg blir 30.  Hvilket jo egentlig er ret snart

Jeg håber osse meget du når at komme med den 9. Er der nogen tegn på at der er noget under opsejling med hensyn til fødsel?

Anmeld

25. april 2010

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Ja jeg er sku osse bange for at mit hår enten blir gråt eller falder af inden jeg blir 30.  Hvilket jo egentlig er ret snart

Jeg håber osse meget du når at komme med den 9. Er der nogen tegn på at der er noget under opsejling med hensyn til fødsel?

overhovedet ikke - så det er dejligt.. håber i hvert fald på at kunne holde hende inde til d. 10  

Line, som har liam med, har lovet at køre - det tror jeg alligevel ik jeg kan

Anmeld

25. april 2010

Faith

BlyViol skriver:

overhovedet ikke - så det er dejligt.. håber i hvert fald på at kunne holde hende inde til d. 10  

Line, som har liam med, har lovet at køre - det tror jeg alligevel ik jeg kan

Dejligt at der ikke er tegn til noget. Håber du holder så længe som overhovedet muligt på jeres lille pige.

Tror det er meget fornuftigt at du har skaffet en chauffør til den 9.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.