du har jo nok hørt alle mine brokkerier en milliard gange før, men nuuuuu får du dem liiiige igen 
jeg tog mindst 5 kilo på i løbet af behandlingerne og var meget oppustet. uren hud var sådan...kun et par dage, ligesom ved menstruation, mit skiftede bare til at ligge ved ÆL - nok pga de stærke hormoner på det tidspunkt af måneden. og ja, som Sofie skriver, så den kæmpe kælling der vokser ud af een!! det er klart det værste. man står og ligesom ser sig selv udefra og tænker "så slap dog af, kvindemenneske!", men man er bare ARRIG
- og det er vel at mærke over sådan nogle ting som "HVORFOR TRÆKKER DU VEJRET NÅR DU VED DET ER PISSEIRRITERENDE AT HØRE PÅ????!!!!"
jo jeg fik også en del hedeture. men dem lærer man at arbejde med. og så havde jeg altså også sådan nogle over-happy days når jeg var på pergotimen, der sagde jeg bare HEJ til ALLE
så kom gonal-f og der havde jeg det altid som om jeg blev Hulken når jeg havde taget den sprøjte!!
hmmm....det lyder da vildt appetitligt nu, det med hormonbehandling, gør det ikke?
jeg lover dig, at de to streger hvisker alt hvad der hedder RØV ud indeni dig! dermed ikke sagt, at du ikke skal brokke dig som ind i helvede mens du er igang med at lave dem, for det ER ikke sjovt! og du skal huske at lytte til din egen krop og tage pauser når du føler du begynder at miste dig selv eller Hallur! den ene gang hvor jeg tog tre behandlinger i rap, der havde jeg det som om jeg var ved at miste forstanden.
Anmeld