Man er helt sikker.. Men SÅ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. april 2010

MorTilGustav

Ville lige høre hvor mange der har prøvet det samme som mig:
Man tror man er HELT sikker på, at man har fundet det flotteste navn til den lille bebs i maven, men når så han/hun kommer, ændrer man pludselig mening...  ?
Jeg havde altid sagt, at jeg elsker navnet Jonathan, og havde fortalt alle jeg kender, at min lille dreng altså skulle have dette navn.. Men efter at have tænkt over det efter han var født, kunne jeg se at det bare ikke rigtig "matchede"   Han lignende  bare af en eller anden grund ikke en Jonathan.. Ved ikke hvad det var.. Måske fordi mit billede af en "Jonathan" var af en lille dreng med brunt hår og øjne, mens min dreng har lyst hår og blå øjne - der i mit hovedet passer godt til en lille Gustav   Det lyder meget firkantet, men håber I forstår hvad jeg mener? Det er bare et eller andet med ens mavefornemmelse ..   
Det er virkelig underligt, hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

oo

nu har jeg ikke selv født, så jeg ved ikke om jeg skifter mening når barnet kommer ud. MEN min mor har skiftet mening med ALLE os, pånær min lillebror, da vi først var kommet ud jeg skulle hedde Mathilde, men hedder idag Trine. Min ene søster skulle hedde Signe, men hedder idag Rikke og min anden søster skulle hedde Ida men hedder idag Ditte. Min lillebror hed Sidse igennem hele graviditeten, men så kom han ud og var en dreng og så fik hun endelig den første af sin "casper-jesper og jonathan" drøm, så han hedder Casper (jesper og jonathan har hun dog aldrig fået)

Anmeld

25. april 2010

Vidunderligeunger

jeg hed anne-mie i min mors mave, det blev lavet om til mille da jeg blev født og til mitzie da jeg blev døbt hehe

Min datter skal hedde Alberte, og det håber jeg stadig jeg synes når jeg ser hende, for har bestilt bamser og alt mulig med hendes navn

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Min søn hed David inden han blev til - og det gør han stadig Lillebror skal hedde/hedder Adam.

Jeg har ikke billeder af hvordan folk skal se ud for at hedde et bestemt navn! Min søn har mellemblond hår(lyst om sommeren) og brune øjne. Ved siden af os bor en vietnamesisk dreng, der også hedder David og de ligner jo selvsagt ikke hinanden!

Er glad for at alle Linda'er (hedder jeg) ikke ligner hinanden

Anmeld

25. april 2010

MorTilGustav

Mor til David skriver:

Jeg har ikke billeder i hovedet af hvordan folk med et bestemt navn ser ud - ved siden af os bor en vietnamesisk dreng, der også hedder David og han og min søn ligner bestemt ikke hinanden Og jeg er også glad for at alle Linda'er (hedder jeg) ikke ligner hinanden

Hehe, nej nej, kan se at det lyder helt vanvittigt når man læser det. Men på en eller anden udefinerbar måde er der bare navne der passer godt til nogle osv. Kan ik forklare det

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Mor til David skriver:

Min søn hed David inden han blev til - og det gør han stadig Lillebror skal hedde/hedder Adam.

Jeg har ikke billeder af hvordan folk skal se ud for at hedde et bestemt navn! Min søn har mellemblond hår(lyst om sommeren) og brune øjne. Ved siden af os bor en vietnamesisk dreng, der også hedder David og de ligner jo selvsagt ikke hinanden!

Er glad for at alle Linda'er (hedder jeg) ikke ligner hinanden

Det første, jeg skrev, så underligt ud på min skærm

Anmeld

25. april 2010

LinLin

MorTilGustav skriver:

Hehe, nej nej, kan se at det lyder helt vanvittigt når man læser det. Men på en eller anden udefinerbar måde er der bare navne der passer godt til nogle osv. Kan ik forklare det

Der er navne jeg ikke bryder mig om fordi jeg engang har kendt en person med det navn, som jeg ikke kunne lide... (som pædagog kan man godt have en del af den slags navne )

Anmeld

25. april 2010

Low

Min mor og far havde sagt at jeg skulle hedde Denice hvis jeg blev en pige en Dennis hvis jeg blev en dreng men da jeg kom til verden blev jeg til en Ditte .

Min veninde havde hele tiden sagt at hendes søn skulle hedde Sebastian men nu hvor han er kommet til verden hedder han Micki

Anmeld

25. april 2010

Lullaby

Tja, mine børn har altid heddet det som jeg har bestemt inden. Forstår ikke hvad folk mener når de siger at deres børn ikke lignede de navne de havde fundet.. 

Anmeld

25. april 2010

MorTilGustav

MorpåSjælland skriver:

Tja, mine børn har altid heddet det som jeg har bestemt inden. Forstår ikke hvad folk mener når de siger at deres børn ikke lignede de navne de havde fundet.. 

Har altid selv tænkt "" når folk sagde, de ikke ville finde navn til barnet før det var født.. Men nu forstår jeg hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.