Navn på ham den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt. Her hjemme var vi ikke et sek i tvivl men ja hvis vi får en dreng næste gang så aner vi ikke hvad det skal være ha ha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Svei

Det er dælme et flot navn, det kunne jeg godt finde på til min næste søn, hvis der kommer en en dag. Baltazar....lækkert.

Anmeld

25. april 2010

oo

der kørte en tegneserie da jeg var lille med en videnskabsmand der hed Balthasar og jeg begyndte straks at synge melodien da jeg læste denne tråd "bal-balthasar, bal-balthasar"  det er da et dejligt navn, robust! synes jeg

http://www.youtube.com/watch?v=dZMztkXlsMc

Anmeld

25. april 2010

otlitrom

Nu har jeg siddet og sagt det et par gange inde i hovedet.. Og jeg synes egentlig ret godt om det!

Det er specielt, men det synes jeg kun er fint. Vi skal jo ikke hedde det samme allesammen

herfra

Anmeld

25. april 2010

myprincess

Flooot navn

Jeg har kun sådan nogle almindelige navne som Alma og Emil til den næste indtil videre

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Diana - Jeg blev sådan lidt forvirret over alle de valg

Yrsa - det er sjovt som der er så forskellige meninger om det men det er da godt vi ikke er de eneste der syntes det er godt ^^

Thjul - Hehe den kendte jeg ikke men nu kan jeg heller ikke lade være med at spille den i mit hovede 

Kitty - Det er fordi det bare er så godt  

myprincess - tak 

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

altid dejligt når man blive enig om navnet

Anmeld

25. april 2010

Vial

Delilah skriver:

Så har faren og mig besluttet os for at kalde ham den lille for Balthasar. Det står stadig til at kunne ændres hvis vi finder et vi godt kan lide, men syntes dælme det er så svært at finde et godt drengenavn!

Årrrh, det er bare sødt, synes jeg. Tillykke med det geniale navn.

Hilsen fra en kommende mor, der opkalder sin søn efter et jordegern og sin datter efter en blomst.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.