Navn på ham den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.514 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Delilah

Så har faren og mig besluttet os for at kalde ham den lille for Balthasar. Det står stadig til at kunne ændres hvis vi finder et vi godt kan lide, men syntes dælme det er så svært at finde et godt drengenavn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er bare så svært det med navne. Det er et meget specielt navn I har valgt   Det er ikke lige mig, men jeg kender godt følelsen af endelig at være enige om et navn man godt kan lide begge to - skønt Så tillykke med det!

Kh

Rosa

Anmeld

25. april 2010

B&J

ja drenge navne er super svært og sorry navnet er heller ik lige mig men bare i kan lig det

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Er godt klar over det ikke lige er det mest normalle navn der ikke falder i alles smag, men syntes nu det er ganske charmerende

Og tak for lykønskningen! Det er bare dejligt at kunne have et navn man kan gå rundt og kalde sin mave hehe 

Anmeld

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Delilah skriver:

Så har faren og mig besluttet os for at kalde ham den lille for Balthasar. Det står stadig til at kunne ændres hvis vi finder et vi godt kan lide, men syntes dælme det er så svært at finde et godt drengenavn!

Jeg kan godt lide det

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Dejligt I har fundet jeres søns navn!

Vi havde overhovedet ingen pigenavne!  - så heldigt det er en dreng vi venter

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Mor til David skriver:

Dejligt I har fundet jeres søns navn!

Vi havde overhovedet ingen pigenavne!  - så heldigt det er en dreng vi venter

Jeg havde simpelthen så mange pigenavne inde i hovedet! Ikke fordi jeg ønskede mig specielt en pige, men syntes bare de var meget nemmere. Men lige meget hvad er det altid rart at man kan finde et eller flere der passer en selvom det så ikke altid er helt nemt!

Anmeld

25. april 2010

Soap

Minder mig om "Heksene fra Warren Manor" 

Jeg ku´ikke selv finde på at kalde mit barn det men navne er en smags sag og specielt er det da i den grad 

Anmeld

25. april 2010

Delilah

Soap - haha jeg har ikke set det så meget så ved ikke lige om det er en god eller dårlig ting Havde originalt ikke tænkt mig det skulle være super specielt bare ikke helt typisk. Men det endte det jo med i sidste ende

- -  tak 

Anmeld

25. april 2010

Soap

Delilah skriver:

Soap - haha jeg har ikke set det så meget så ved ikke lige om det er en god eller dårlig ting Havde originalt ikke tænkt mig det skulle være super specielt bare ikke helt typisk. Men det endte det jo med i sidste ende

- -  tak 

Jeg var vild med den serie i mine unge dag 

Jeg glæder mig til at høre hvad i ender med at kalde ham, om i holder ved eller laver det om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.