Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har faren og mig besluttet os for at kalde ham den lille for Balthasar. Det står stadig til at kunne ændres hvis vi finder et vi godt kan lide, men syntes dælme det er så svært at finde et godt drengenavn!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er bare så svært det med navne. Det er et meget specielt navn I har valgt Det er ikke lige mig, men jeg kender godt følelsen af endelig at være enige om et navn man godt kan lide begge to - skønt Så tillykke med det!
Kh
Rosa
ja drenge navne er super svært og sorry navnet er heller ik lige mig men bare i kan lig det
Er godt klar over det ikke lige er det mest normalle navn der ikke falder i alles smag, men syntes nu det er ganske charmerende
Og tak for lykønskningen! Det er bare dejligt at kunne have et navn man kan gå rundt og kalde sin mave hehe
Delilah skriver: Så har faren og mig besluttet os for at kalde ham den lille for Balthasar. Det står stadig til at kunne ændres hvis vi finder et vi godt kan lide, men syntes dælme det er så svært at finde et godt drengenavn!
Jeg kan godt lide det
Dejligt I har fundet jeres søns navn!
Vi havde overhovedet ingen pigenavne! - så heldigt det er en dreng vi venter
Mor til David skriver: Dejligt I har fundet jeres søns navn! Vi havde overhovedet ingen pigenavne! - så heldigt det er en dreng vi venter
Jeg havde simpelthen så mange pigenavne inde i hovedet! Ikke fordi jeg ønskede mig specielt en pige, men syntes bare de var meget nemmere. Men lige meget hvad er det altid rart at man kan finde et eller flere der passer en selvom det så ikke altid er helt nemt!
Minder mig om "Heksene fra Warren Manor"
Jeg ku´ikke selv finde på at kalde mit barn det men navne er en smags sag og specielt er det da i den grad
Soap - haha jeg har ikke set det så meget så ved ikke lige om det er en god eller dårlig ting Havde originalt ikke tænkt mig det skulle være super specielt bare ikke helt typisk. Men det endte det jo med i sidste ende
- - tak
Delilah skriver: Soap - haha jeg har ikke set det så meget så ved ikke lige om det er en god eller dårlig ting Havde originalt ikke tænkt mig det skulle være super specielt bare ikke helt typisk. Men det endte det jo med i sidste ende - - tak
Jeg var vild med den serie i mine unge dag
Jeg glæder mig til at høre hvad i ender med at kalde ham, om i holder ved eller laver det om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128