Ihh jeg vil ud at løbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

XXSS

MariaJ skriver:

Øv, det var surt, men så blev jeg da så meget klogere. Da må det vel bare blive lange gåture med hunden og barnevognen .

Efter mit sidste kejsersnit, gav lægen mig grønt lys efter 8 uger, man skal selvfølgelig ikke overanstrenge sig. Men det var der ikke nogle problemer i og jeg har ikke haft problemer efterfølgende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ja det fik jeg også af vide af min læge jeg gik jo lidt forlange ture hverdag over en timer og til sidste kunne jeg næste ikke gå fordi jeg havde så ond i maven og det var så der min læge fortalte mig det. 

Præcis ,, livmoderen er jo nærmest forstuvet og alle ens knogler er bløde derfor meget begrænset motion det første år

Anmeld

26. april 2010

Dictes mor

Muffi . skriver:

Uha du skal sørme passe bedre på dig selv , der skal gå min 6 mdr før du må begynde at løbe igen med mindre du vi stå med din livmoder i hånden

Gud er det rigtigt, skal man virkelig vente så længe... Uhhh, jamen så slår jeg lige koldt vand i blodet, jeg vil nødig at der skulle ske noget. Vil jo gerne have flere børn på et tidspunkt

Anmeld

26. april 2010

smokin

Majastina skriver:

Ihh jeg vil også igang med at løbe rigtigt igen. Jeg var ude at løbe to gange et par uger efter vi kom hjem med den lille, og fik løbet mig en lille tre km tur, men det resulterede i at jeg fik meget ondt i maven (livmoderen) og begyndte at bløde igen, så jeg må hellere vente lidt længere, øv også. Jeg vil bare gerne rigtigt igang igen, så jeg kan komme ud på de lange ture med Moly min hund igen.

Hvor lang tid gik der for jer, før I sådan rigtig kunne dyrke motion igen?

er der ikke noget med at man skal vente 8 uger til det har lukket sig "såret"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.