Ihh jeg vil ud at løbe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Dictes mor

Ihh jeg vil også igang med at løbe rigtigt igen. Jeg var ude at løbe to gange et par uger efter vi kom hjem med den lille, og fik løbet mig en lille tre km tur, men det resulterede i at jeg fik meget ondt i maven (livmoderen) og begyndte at bløde igen, så jeg må hellere vente lidt længere, øv også. Jeg vil bare gerne rigtigt igang igen, så jeg kan komme ud på de lange ture med Moly min hund igen.

Hvor lang tid gik der for jer, før I sådan rigtig kunne dyrke motion igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Halbschön

Majastina skriver:

Ihh jeg vil også igang med at løbe rigtigt igen. Jeg var ude at løbe to gange et par uger efter vi kom hjem med den lille, og fik løbet mig en lille tre km tur, men det resulterede i at jeg fik meget ondt i maven (livmoderen) og begyndte at bløde igen, så jeg må hellere vente lidt længere, øv også. Jeg vil bare gerne rigtigt igang igen, så jeg kan komme ud på de lange ture med Moly min hund igen.

Hvor lang tid gik der for jer, før I sådan rigtig kunne dyrke motion igen?

Har her fået anbefalet at 8-ugers undersøgelsen ved lægen skulle være overstået først, så derefter begyndte jeg at komme i fitnesscenteret igen.. Inden det havde jeg bare gået nogle lange ture med barnevognen..

Anmeld

25. april 2010

iris-mor

Det er 10 uger siden jeg fik kejsersnit, og i sidste uge startede jeg på I forms løbeprogram, hvor man skal gå meget, - rigtig meget i starten, men på den måde er jeg sikker på at jeg ikke i bare iver får overtrænet det ene eller det andet.

Rigtig god tur, når du starter op - vejret er i hvert fald til det i disse dage

Anmeld

25. april 2010

Lady Marion <3

Uha du skal sørme passe bedre på dig selv , der skal gå min 6 mdr før du må begynde at løbe igen med mindre du vi stå med din livmoder i hånden

Anmeld

25. april 2010

MariaJ

Muffi . skriver:

Uha du skal sørme passe bedre på dig selv , der skal gå min 6 mdr før du må begynde at løbe igen med mindre du vi stå med din livmoder i hånden

Seks måneder . Er det virkelig rigtigt? Det håber jeg godt nok ikke. Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med at røre mig igen.

Maria 40+5

Anmeld

25. april 2010

Lady Marion <3

MariaJ skriver:

Seks måneder . Er det virkelig rigtigt? Det håber jeg godt nok ikke. Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med at røre mig igen.

Maria 40+5

Ærlig ,, Ja ,, jeg fik faktisk af vide der skulle gå 8 mdr ,,, Man kan faktisk mærke i underlivet at man ikke er parat før   Der går jo 1 år før kroppen er back to normal ...

Anmeld

25. april 2010

MariaJ

Muffi . skriver:

Ærlig ,, Ja ,, jeg fik faktisk af vide der skulle gå 8 mdr ,,, Man kan faktisk mærke i underlivet at man ikke er parat før   Der går jo 1 år før kroppen er back to normal ...

Øv, det var surt, men så blev jeg da så meget klogere. Da må det vel bare blive lange gåture med hunden og barnevognen .

Anmeld

25. april 2010

Lady Marion <3

MariaJ skriver:

Øv, det var surt, men så blev jeg da så meget klogere. Da må det vel bare blive lange gåture med hunden og barnevognen .

Det er jo altid sundt og godt

Anmeld

25. april 2010

Diana...

Muffi . skriver:

Ja det fik jeg også af vide af min læge jeg gik jo lidt forlange ture hverdag over en timer og til sidste kunne jeg næste ikke gå fordi jeg havde så ond i maven og det var så der min læge fortalte mig det. 

Anmeld

25. april 2010

june1987

det ville være en god ide og gå forbi det lokale fitness center og hører hvad de har af træning det er altid godt  og kan lave en plan så man kan blive nogenlunde igen og man kan jo have sit barn med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.