3d scanning i nykbing falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

LISBETH:-)

Jeg var der for ca. 10-12 uger siden (kan ikke lige huske hvornår det var) og der var der laaaaang ventetid. Jeg fik også kun med nød og næppe en tid 3 uger efter jeg bestilte, så jeg ville da ringe på mandag og få bestilt tiden:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

DMK

MaleneF skriver:

Ja jeg gik også ud fra det da jeg ville bestille tid, men der er rigtig mange der bruger ham

Ville da i hvert fald hellere sige det, end at du ikke når at få en tid, for det er en fantastisk oplevelse at se den lille i 3D

glæder mig rigtig meg til det jeg vil ringe på mandag og se hvad han siger jeg tingt på om du hved hvor mange man må tag med? de vil jo godt med alle sammen he he

hilsen dmk

Anmeld

26. april 2010

M.O.A.R.

DMK skriver:

glæder mig rigtig meg til det jeg vil ringe på mandag og se hvad han siger jeg tingt på om du hved hvor mange man må tag med? de vil jo godt med alle sammen he he

hilsen dmk

Jeg er faktisk ikke sikker.. Jeg havde kun manden med.. Og det var meget heldigt, for han havde en lægestuderende samme dag.  Men prøv og spørg, kan godt være du må have 2 med..

Anmeld

26. april 2010

DMK

det vil jeg prøve fandt ud af han hade lukket til den 7 maj man har også noget tid at løbe på i nu

hilse dmk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.