3d scanning i nykbing falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. april 2010

DMK

vi har snakke om at vil har lavet en 3d scanning i nykbing falster men vil høre om da er ander da har haft ham og hvordan han er ?

håber at høre fra jer

hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Lullaby

Han er rigtig sød og god til at forklare

Anmeld

25. april 2010

LISBETH:-)

Jeg var til det for 3 år siden da jeg ventede den første, og har været det denne gang også. Begge gange har jeg været fuld ud tilfreds og han er rigtig sød og professionel. Samtidig kan man spørge ham om alt muligt og han svarer gerne :-)

Rigtig god tur, det er alle pengene værd!!!!

Anmeld

25. april 2010

DMK

mange tak for jers svar det meget radt at høre af inden man skal betale for noget så man hved at da er ander da synes han er rar

så nu vil jeg held sikker også tag ham så slippe men også for turen til kbh he he

hilsen dmk

Anmeld

25. april 2010

Trolde_mor

DMK skriver:

mange tak for jers svar det meget radt at høre af inden man skal betale for noget så man hved at da er ander da synes han er rar

så nu vil jeg held sikker også tag ham så slippe men også for turen til kbh he he

hilsen dmk

Du mener sydhavslægen ikke?

Vi var dernede i onsdags, og han er altså super god, han tjekkede alt, nyer, gennemstrømning i navlestreng, knogler, hjerte, vægt... Det var helt fantastisk - super sød til at forklare og spørge om der ellers var andet vi gerne vil vide.

Han tager sig god tid og man føler sig bare slet ikke stresset.

Så, han kan varmt anbefales!

Anmeld

25. april 2010

M.O.A.R.

Han er UTROLIG venlig, sød og stresser ikke..

Var meget tilfreds med behandling og resultatet fra da vi var til scanning hos ham.

Ham kan jeg varmt anbefale!

Malene 40+5 (ifølge SM)/ 40+3 (ifølge NF)

Anmeld

25. april 2010

DMK

vil lige vendte nogle uger i nu før jeg bestiller en tid  

hilsen Ditte

Anmeld

25. april 2010

M.O.A.R.

DMK skriver:

vil lige vendte nogle uger i nu før jeg bestiller en tid  

hilsen Ditte

Hvor langt er du henne??

Han er en eftertragtet mand, så det er godt at bestille tid noget tid før..

Jeg bestilte tid 14 dage før og det var kun med nød og næppe jeg fik en tid..

Anmeld

25. april 2010

DMK

MaleneF skriver:

Hvor langt er du henne??

Han er en eftertragtet mand, så det er godt at bestille tid noget tid før..

Jeg bestilte tid 14 dage før og det var kun med nød og næppe jeg fik en tid..

jeg er 21+1 i dag jeg rener med at jeg vil laver den omkring 24 uge det skulle være de beste billeder hvad de siger så

viste ikke da var så mange da mensker da brugte ham for på ders hjemmeside står da dag til dag så det var godt du sage det så vil jeg se om jeg kan få en tid til en gang i uge 24 hilsen dmk 

Anmeld

25. april 2010

M.O.A.R.

DMK skriver:

jeg er 21+1 i dag jeg rener med at jeg vil laver den omkring 24 uge det skulle være de beste billeder hvad de siger så

viste ikke da var så mange da mensker da brugte ham for på ders hjemmeside står da dag til dag så det var godt du sage det så vil jeg se om jeg kan få en tid til en gang i uge 24 hilsen dmk 

Ja jeg gik også ud fra det da jeg ville bestille tid, men der er rigtig mange der bruger ham

Ville da i hvert fald hellere sige det, end at du ikke når at få en tid, for det er en fantastisk oplevelse at se den lille i 3D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.