Tvillingerne 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2010

Vial

kitty skriver:

Smuuuuukt! Intet mindre!

Tak - Det er sjovt at se maven på et billede. Så kan jeg virkelig se, at der er sket noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

otlitrom

KaMa skriver:

Tak - Det er sjovt at se maven på et billede. Så kan jeg virkelig se, at der er sket noget!

Ja, det kan jeg forestille mig. Du ser jo kun de to campister ovenfra til hverdag

Anmeld

24. april 2010

Vial

Sofiekdk skriver:

Hvor går tiden dog stærkt og hvor bliver du dog bare smukkere og smukkere for hver gang ... Den sidder SÅ smukt på dig og hvor er det vildt du allerede er over halvvejs

Tak

Ja, tiden er gået stærkt...på en måde. Jeg synes at alle de der scanninger og nervøsiteten op til dem har givet laaang ventetid. Alligevel tænker jeg nu, hold da op. Er vi her allerede!

Jeg har hørt, at den sidste halvdel går hurtigere. Nu er det kun livmoderhalsscanninger og vækstscanninger tilbage.

Anmeld

25. april 2010

oo

KaMa skriver:

Det er bare hård kost, når ryggen ikke arbejder med én.

En rigtig god øvelse, som jeg har lært (har måske skrevet den før):

Stil dig op af en væg - endnu bedre en skabsside, som er glat. Sørg for at skuldre hviler på væggen. Benene samlet. Så krummer du ryg. Stadig med skuldre ind mod væggen. Du trækker simpelthen Fjutte-lutten op mod navlen (dine knæ bøjer lidt med op og du står på tæer). Gentag ca. 10 gange... Og du er et helt nyt menneske bagefter.

Den øvelse erstatter katteøvelsen, hvor man skyder ryg. Jeg har bare gigt i knæene og armene, så kan ikke rigtig kravle rundt på gulvet. Derfor er den let og jeg gør den tit, når jeg børster tænder, taler i tlf osv.

jo du har skrevet den før, men ikke så detaljeret. den skal prøves! katteøvelsen laver jeg også i forbindelse med mine yoga øvelser, men jeg synes det er virkelig svært at kontrollere at jeg ikke kommer til at svaje helt vildt når man kigger opad.

Anmeld

25. april 2010

B&J

ihhh hvor har du bare en super flot mave der hygger de sig rigtigt dejligt...

Anmeld

25. april 2010

smokin

KaMa skriver:

Så nåede jeg til 21+0!

Det går rigtig stærkt nu. Fra at min vægt har stået helt stille de første 19 uger, så har jeg taget 2½ kilo på de sidste to uger

Ingen strækmærker endnu... masser af halsbrande og øm øm ryg.

Ellers så går det bare super

Alvin & Viola er med på trampolinbølgen.. det rammer så min blære - en blandet fornøjelse..

du er en lækker lækker dame

Anmeld

25. april 2010

Agnete

Hvor ser du bare godt ud - Fiiiin mave  

Kh Agnete

Anmeld

25. april 2010

MM1987

SÅ fin maven er...

Lyder dejligt med en tur på babymesse... Var det godt?? - jeg håber på at kunne komme til efteråret

Det er noget værre noget med den ryg...

Anmeld

25. april 2010

Soap

Hvor er du bar smuk gravid 

Anmeld

25. april 2010

dorthemus

Du ser jo smækker lækker ud

Det er dejligt når der kommer facon på og maven blir rund og ikke bare mistænkelig fyldig, så man er nødt til at sætte bælter oven på den for at illudere andet end at man har taget liiiige vel meget på det sidste stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.