Tvillingerne 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.029 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Vial

Så nåede jeg til 21+0!

Det går rigtig stærkt nu. Fra at min vægt har stået helt stille de første 19 uger, så har jeg taget 2½ kilo på de sidste to uger

Ingen strækmærker endnu... masser af halsbrande og øm øm ryg.

Ellers så går det bare super

Alvin & Viola er med på trampolinbølgen.. det rammer så min blære - en blandet fornøjelse..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2010

CS

Så fiiiiin den mave er blevet  Håber det går bedre med ryggen!!

Anmeld

24. april 2010

LinLin

Flot mave! (ca samme str som min )

Og øv med halsbrand - det er jeg også begyndt at få

Anmeld

24. april 2010

Vial

ChristinaS skriver:

Så fiiiiin den mave er blevet  Håber det går bedre med ryggen!!

Tak

Ryggen er bare noget møg, men der er gode dage.

I dag var jeg med Dorthemusen på babymesse i Øksnehallen. Det klarede vi begge ret flot. Var ude fra kl. 10 til 1430 - første gang i lang tid. Føler mig SÅ meget i live - dejlig dag.

Anmeld

24. april 2010

oo

nøøøøøøøøøøøøøøøj du er LÆKKER! du blir sådan en vaskeægte MILF jeg kan godt se dit svaj i ryggen også er godt, huha! men hold da kæft nogle gode kasser du har!!

Anmeld

24. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

nøøøøøøøøøøøøøøøj du er LÆKKER! du blir sådan en vaskeægte MILF jeg kan godt se dit svaj i ryggen også er godt, huha! men hold da kæft nogle gode kasser du har!!

Haha...

Ja, sådan en brystparti giver modernatur os vist kun ved ganske få lejligheder (læs: graviditet...).

Mit svaj er strengt. Min fysioterapeut siger, at det er blevet meget bedre. Gudskelov! Var jo på messe i dag, og der gik jeg bevist og skuttede ryg og sugede navlen ind. Det gjorde at jeg holdt en del timer.

Anmeld

24. april 2010

otlitrom

Smuuuuukt! Intet mindre!

Anmeld

24. april 2010

oo

KaMa skriver:

Haha...

Ja, sådan en brystparti giver modernatur os vist kun ved ganske få lejligheder (læs: graviditet...).

Mit svaj er strengt. Min fysioterapeut siger, at det er blevet meget bedre. Gudskelov! Var jo på messe i dag, og der gik jeg bevist og skuttede ryg og sugede navlen ind. Det gjorde at jeg holdt en del timer.

jeg prøver hele tiden at tænke "Kama siger du skal rette ryggen ud!" når jeg går, men det kører ikke rigtigt for mig. igår var vi i Svendborg og da vi havde gået rundt en halv times tid begyndte det allerede at værke så må jeg stå foroverbøjet og skyde ryg i nogle minutter

Anmeld

24. april 2010

Sofiedk

Hvor går tiden dog stærkt og hvor bliver du dog bare smukkere og smukkere for hver gang ... Den sidder SÅ smukt på dig og hvor er det vildt du allerede er over halvvejs

Anmeld

24. april 2010

Vial

Tjuhl skriver:

jeg prøver hele tiden at tænke "Kama siger du skal rette ryggen ud!" når jeg går, men det kører ikke rigtigt for mig. igår var vi i Svendborg og da vi havde gået rundt en halv times tid begyndte det allerede at værke så må jeg stå foroverbøjet og skyde ryg i nogle minutter

Det er bare hård kost, når ryggen ikke arbejder med én.

En rigtig god øvelse, som jeg har lært (har måske skrevet den før):

Stil dig op af en væg - endnu bedre en skabsside, som er glat. Sørg for at skuldre hviler på væggen. Benene samlet. Så krummer du ryg. Stadig med skuldre ind mod væggen. Du trækker simpelthen Fjutte-lutten op mod navlen (dine knæ bøjer lidt med op og du står på tæer). Gentag ca. 10 gange... Og du er et helt nyt menneske bagefter.

Den øvelse erstatter katteøvelsen, hvor man skyder ryg. Jeg har bare gigt i knæene og armene, så kan ikke rigtig kravle rundt på gulvet. Derfor er den let og jeg gør den tit, når jeg børster tænder, taler i tlf osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.