Tivoli guldkort til salg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.958 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. april 2010

Nanna1985

Hej alle sammen

Jeg har et tivoli guldkort til salg til KUN 800 kr.. Det har en værdi af 1200 kr.. Det kan bruge hele året 2010 ud og man kan tage 5 personer med ind GRATIS via dette guldkort.. Du kan læse meget mere om dette kort og hvordan man aktivere det via kbh tivolis hjemmeside

Nogel som har interesse for at købe det..??

Mvh Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Nanna1985

SLET INGEN SOM KUNNE TÆNKE SIG SÅDAN ET GULDKORT..??

DET ER SUPER BILLIGT..!!

Anmeld

25. april 2010

NinaNymannMadsen

havde jeg boet omkring kbh ville jeg ha overvejet det men bor i jylland og kommer ikke bare til kbh så.

Anmeld

27. april 2010

Nanna1985

Astasmor skriver:

havde jeg boet omkring kbh ville jeg ha overvejet det men bor i jylland og kommer ikke bare til kbh så.

Ja det var ærgeligt

Sig til hvis du kender nogle som vil købe det?? Er synd det bare skal gå til spilde.. Det kan bruges indtil året 2010 er slut..

Anmeld

27. april 2010

Pia.

Nanna1985 skriver:

Hej alle sammen

Jeg har et tivoli guldkort til salg til KUN 800 kr.. Det har en værdi af 1200 kr.. Det kan bruge hele året 2010 ud og man kan tage 5 personer med ind GRATIS via dette guldkort.. Du kan læse meget mere om dette kort og hvordan man aktivere det via kbh tivolis hjemmeside

Mvh Nanna

Skal lige forstå dig ret.. Jeg kan købe det her kort til 800 og bruge det et helt år plus tage 5 venner/familie gratis med ind ??? Eller hvordan ???

Anmeld

27. april 2010

Pia.

Hvis jeg har forstået det rigtigt og jeg kan komme ind hver dag frem til slutningen af 2010 og tage 5 venner eller familie med og jeg ellers kan benytte mig af de fordele de skriver om på tivoli's hjemmeside så vil jeg gerne købe det... MEN, hvis jeg overføre penge til dig i dag, kan du så sende det så jeg har det inden fredag... skal ind og høre Rasmus på fredag nemlig og det ville jo allerede der give mig den første fordel...

En sidste ting, hvorfor sælger du det ?

Anmeld

27. april 2010

3rollinger

Nanna1985 skriver:

Hej alle sammen

Mvh Nanna

Staar kortet ikke i en eller andens navn?

Da jeg fik et guldkort pga arbejde stod det i mit navn og kunne ikke bruges af andre. Jeg kunne risikere at skulle vise ID samtidig med kort.

Anmeld

27. april 2010

Sakris

3rollinger skriver:

Da jeg fik et guldkort pga arbejde stod det i mit navn og kunne ikke bruges af andre. Jeg kunne risikere at skulle vise ID samtidig med kort.

Jep. Det er der. Min far skal kører os andre derind hver gang, selvom han ikke skal med, fordi det står i hans navn.

Anmeld

27. april 2010

Lullaby

Nu uden at vide det, vil jeg tro at de har vundet dem via Nova fm 5 konkurrence, der kan man vinde et guldkort

Anmeld

27. april 2010

Nanna1985

3rollinger skriver:

Nej kortet står ikke i nogens navn, ellers ville jeg ikke sælge det videre..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.