Farvel kære barsel :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juni 2008

sbs78

Ja i morgen begynder den hårde hverdag igen:S Har det lidt underlige i maven. Hvor blev det år lige af????????
Godt nok skal jeg kun arbejdet 31 timer i ugen (fri hver tirsdag og onsdag) men alligevel.....

Jeg har godt nok fået arbejdet, i den salon som jeg gerne ville have, men ville nu godt have gået hjemme til efter sommer, men kan jo ikke få det hele(L)

Hvordan har i andre det med at skulle på arbejdet igen??

Knus sidsel

P.S Freja er begyndt at gå lidt nu :D:) iii hvor de bliver store.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

Tynen

Tillykke med dygtige Freja :) Puha - Synes det var rigtig, rigtig fælt at skulle starte på arbejde igen. Nu var det hele ligesom bare "slut". Tror faktisk jeg bliver en smule sørgmodig på hendes 1års fødselsdag - Er slet ikke klar til at hun bliver så stor allerede!:'( Nu har jeg været på work i 4 dage og synes faktisk det er udemærket, men også vildt hårdt. Men sådan er det - Man kan jo desværre ikke gå og fede den hele tiden :) Men luksus at du kun har 31 timer om ugen :) Det er da til at overkomme. Tror bare lige man skal i gang igen..

Anmeld

5. juni 2008

Marco2

[citat][f][småt]sbs78 skriver:[/småt][/f] Hvordan har i andre det med at skulle på arbejdet igen??[/citat] Har det totalt fælt med at skulle på arbejde igen. Har egentligt glædet mig på et tidspunkt og ville gerne ud noget før, men her på det sidste vil jeg bare [f]slet ikke[/f]!! Gruer for den dag hvor jeg skal starte. :'( Men har heldigvis fået det ordnet sådan at det først er efter sommerferien (uge 31) men det kan jo også komme hurtigt. Har altid arbejdet enormt meget. En arbejdsuge på 40 timer var en kort uge, så det har overrasket mig hvor godt jeg befinder mig med at "gå hjemme". Men nu laver jeg jo også mange ting i det daglige med min datter. Det er godt nok ikke mange dage vi er hjemme en hel dag, og min barsel har også været præget af familiemedlemmers sygdom og andre udfordringer, og nu er det hele ligesom faldet på plads, så nu nyder jeg det bare såååå meget. AG - som ikke vil tænke på at jeg skal tilbage på arbejdsmarkedet og ikke være sammen med Em....

Anmeld

6. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]sbs78 skriver:[/småt][/f] Hvordan har i andre det med at skulle på arbejdet igen??[/citat] Har det totalt fælt med at skulle på arbejde igen. Har egentligt glædet mig på et tidspunkt og ville gerne ud noget før, men her på det sidste vil jeg bare [f]slet ikke[/f]!! Gruer for den dag hvor jeg skal starte. :'( Men har heldigvis fået det ordnet sådan at det først er efter sommerferien (uge 31) men det kan jo også komme hurtigt. Har altid arbejdet enormt meget. En arbejdsuge på 40 timer var en kort uge, så det har overrasket mig hvor godt jeg befinder mig med at "gå hjemme". Men nu laver jeg jo også mange ting i det daglige med min datter. Det er godt nok ikke mange dage vi er hjemme en hel dag, og min barsel har også været præget af familiemedlemmers sygdom og andre udfordringer, og nu er det hele ligesom faldet på plads, så nu nyder jeg det bare såååå meget. [rød]AG - som ikke vil tænke på at jeg skal tilbage på arbejdsmarkedet og ikke være sammen med Em....[/rød] [/citat] Så er det da godt du snart skal på barsel med nr. 2!!! :P

Anmeld

6. juni 2008

sbs78

Nå så vil jeg snart ud af døren :'( øv øv hvor jeg ikke gider. Kan i andre have en rigtig god dag.

Anmeld

6. juni 2008

ka li ja

håber du får en god dag.
jeg har slet ikke lyst til at komme igang igen, men det er fordi vi har sådan nogle lorte arb tider!!!!

Anmeld

6. juni 2008

sbs78

ka li ja skriver:

håber du får en god dag.
jeg har slet ikke lyst til at komme igang igen, men det er fordi vi har sådan nogle lorte arb tider!!!!

Ja nemlig. Har først fri kl 18 i aften, sur r..:@ og skal afsted igen i morgen og skal lukke salonen selv:S

Anmeld

6. juni 2008

ka li ja

ja det er sgu ikke sjovt med små børn!!
jeg har overvejet frisør vikar, er det noget du ved noget om hvordan fungere??
ellers må jeg finde en salon hvor jeg kan gå tidligt....

Anmeld

6. juni 2008

sbs78

ka li ja skriver:

ja det er sgu ikke sjovt med små børn!!
jeg har overvejet frisør vikar, er det noget du ved noget om hvordan fungere??
ellers må jeg finde en salon hvor jeg kan gå tidligt....

Nej det kender jeg desværre ikke noget til, men prøv at søg på nettet, tror desværre bare kun det er på Sjælland de har det.
Ja jeg ville også gerne have nogle dage, hvor jeg kunne gå tidligt, men det kunne ikke lade sig gøre. Så har fri tirsdag og onsdag og hver 3 lørdag

Anmeld

6. juni 2008

ka li ja

åhhh ja det med lørdag er også bare det værste. jeg ville gerne ha tidlig fri hver dag og hver lørdag... men hvem gider så ansætte mig!! hmm.
ja må da lige lurer på nettet mht vikar halløjsa. øv hvis d kun er sjælland!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.