Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sælger disse dejlige bukser.
vores datter er desværre vokset fra dem inde de blev brugt:0(
brun fløjl med turkis detaljer.
elastik i taljen
nypris 199kr NU: 140kr inkl porto!
byd byd byd:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
op
hey
vil gerne købe dem for 50kr.
med venlig hilsen bedstefar
per michael skriver: hey vil gerne købe dem for 50kr. med venlig hilsen bedstefar
på den side hvor de er købt er de på tilbud for 150kr plus porto (60kr), så jeg skal minimum have 120kr plus porto (25kr)
Ihh blev lige så glad, indtil jeg kom i tanke om vores børn jo er næsten lige gamle og min datter er lidt af en basse.. hehe held og lykke med at få solgt bukserne Karina
N&J skriver: Ihh blev lige så glad, indtil jeg kom i tanke om vores børn jo er næsten lige gamle og min datter er lidt af en basse.. hehe held og lykke med at få solgt bukserne Karina
hi hi....
altså hvis du skal have lidt at sammenligne med så er Nikoline på 13 kg nu og hun har et par magen til i lilla. Dem passer hun, men ikke mere end en måneds tid endnu
og hun er jo så 17 mdr snart:0)
ka-ri-na skriver: hi hi.... altså hvis du skal have lidt at sammenligne med så er Nikoline på 13 kg nu og hun har et par magen til i lilla. Dem passer hun, men ikke mere end en måneds tid endnu
Ja, tror Nikita ligger lige under 13, nogle små basser vi har.. er simpelthen begyndt at købe alt i 92, så meget forskel er der heller ikke på 86 og 92 syntes jeg..
ka-ri-na skriver: og hun er jo så 17 mdr snart:0)
Ja så er det måske kun mig der har en basse.. hehe. og hun er kun 14 mdr... hehe
N&J skriver: Ja så er det måske kun mig der har en basse.. hehe. og hun er kun 14 mdr... hehe
nej der er bestemt også basse her;0)
men nej, der er ikke sindssygt meget forskel på 86 og 92, og så kan man alligevel nogen gange støde på tøjmærker hvor der er stor forskel:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128