Pusleplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Sabsy

trine3112 skriver:

Hej alle.

Håber der er en der kan hjælpe. Jeg vil gerne have en kommode, hvor man så kan få pusleplads på. Altså en kommode, som ikke er beregnet til pusleplads. Men har set/hørt at man kan købe en træ-del, som man lægger på kommoden og dermed skaber puslepladsen. Er der nogen, der ved hvor jeg kan købe denne træ-del? Og giver det mening, hvad det er jeg er ude efter?

KH

Trine

PS: Grunden til at jeg gerne vil have det på denne måde skyldes pladsmangel

Vi har sådan en fra ønskebørn, en slags vægophæng.. Det kunne man hænge hen over kommoden også kan den slået op og tages ned når det var??

Vores er også pga. pladsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Ansemusen

Vi har fået lavet en plade til denne ganske almindelige kommode fra IKEA. DU kan evt. selv købe en plade og sætte to lister eller stykker træ på ca. 10 cm. i højden på i hver side, så puslepuden ikke skrider. Billig og nem løsning!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2010

trine3112

Ansemusen skriver:

Vi har fået lavet en plade til denne ganske almindelige kommode fra IKEA. DU kan evt. selv købe en plade og sætte to lister eller stykker træ på ca. 10 cm. i højden på i hver side, så puslepuden ikke skrider. Billig og nem løsning!

Det er lige sådan noget jeg er ude efter. Men da jeg ikke er kreativ, har jeg ikke tænkt, at man selv kan bygge. Så tak for tippet

/Trine

Anmeld

26. april 2010

Kløver

Tdittmann skriver:

har købt vores i Ikea

LEKSVIK Puslebord/ skab

er den god den i har, det er fra leksvig serien ikke ?

Anmeld

26. april 2010

Sisley

I Babysam har de også en pusleplade man kan lægge ovenpå tremmesengen, hvis du vil spare endnu mere plads. Den kan så gemmes fx under sengen når den ikke er i brug.

Anmeld

27. april 2010

Tdittmann

Maja84 skriver:

er den god den i har, det er fra leksvig serien ikke ?

Jo den er fra Leksvig serien og vi har brugt den til 2 børn allerede og skal også bruge den her til 3.barn som gerne skulle komme om 14 dages tid.

Vi har været rigtig glade for den

Anmeld

27. april 2010

Ida.

Vi har samme kommode som den der - men har købt en puslebordsoverdel i IKEA, som så ikke passer helt, da denne kommode er dybere end den, pusleoverdelen hører til - MEN det klarede vi nemt ved at save lidt af overdelen...og man kan ikke se det, da puslepuden dækker samlingen  (overdelen er ikke at finde på IKEAs hjemmeside, men mener altså jeg så den sidst jeg var i IKEA)

Der er billeder af Linas værelse her: https://www.baby.dk/debat/33306pi3/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx (et stykke nede på siden)

Anmeld

27. april 2010

Ansemusen

trine3112 skriver:

Det er lige sådan noget jeg er ude efter. Men da jeg ikke er kreativ, har jeg ikke tænkt, at man selv kan bygge. Så tak for tippet

/Trine

Du måler bare topåpladen på kommoden og tager i Bauhaus eller Silvan, hvor de så kan skære en plade ud i netop det mål, og så også nogle små stykker som er 10 cm høje og lige så lange som kommodens dybde, så der kommer sider på (ved ikke om du kan se det for dig?) og evt. også en liste på bagsiden opmod væggen. Så borer du bare de der sidelister i med skruer fra siden. Så husk at trække sidelisternes tykkelse fra selve pladens længde, hvis ikke du vil have at det endelige resultat går ud over kommodens kanter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.