Pusleplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.894 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. april 2010

trine3112

Hej alle.

Håber der er en der kan hjælpe. Jeg vil gerne have en kommode, hvor man så kan få pusleplads på. Altså en kommode, som ikke er beregnet til pusleplads. Men har set/hørt at man kan købe en træ-del, som man lægger på kommoden og dermed skaber puslepladsen. Er der nogen, der ved hvor jeg kan købe denne træ-del? Og giver det mening, hvad det er jeg er ude efter?

KH

Trine

PS: Grunden til at jeg gerne vil have det på denne måde skyldes pladsmangel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Patrick07

Vi har købt en i baby - sam... det er godt nok en komode med pusleplads oven på.. kan evt. lige se om jeg kan finde et billede af den.

Anmeld

23. april 2010

Gittemor09

trine3112 skriver:

Hej alle.

Håber der er en der kan hjælpe. Jeg vil gerne have en kommode, hvor man så kan få pusleplads på. Altså en kommode, som ikke er beregnet til pusleplads. Men har set/hørt at man kan købe en træ-del, som man lægger på kommoden og dermed skaber puslepladsen. Er der nogen, der ved hvor jeg kan købe denne træ-del? Og giver det mening, hvad det er jeg er ude efter?

KH

Trine

PS: Grunden til at jeg gerne vil have det på denne måde skyldes pladsmangel

jeg forstod godt hvad du mente for jeg har nemlig et magen til...!! har godt nok fået det i gave...

men mener man kan købe den kant i babyforretninger (babysam, kære børn o.s.v.)

Anmeld

23. april 2010

Tanja84

Jeg har også købt min i babysam. Den fylder godt nok lidt mere end en alm. kommode, men ville gerne have en der passede i højden.

Vil råde dig til, at være opmærksom på højden, hvis du vælger en alm. kommode.

Du kommer uden tvivl til og bruge din pusleplads rigtig meget, hvorfor det er vigtig den ikke er for lav, hvilket alm. kommoder ofte er.

Anmeld

23. april 2010

trine3112

Gittemor09 skriver:

jeg forstod godt hvad du mente for jeg har nemlig et magen til...!! har godt nok fået det i gave...

men mener man kan købe den kant i babyforretninger (babysam, kære børn o.s.v.)

Jeg har prøvet at kigge på nettet hos netop BabySam og Kære Børn og der er de desværre ikke at finde. Derfor oprettede jeg indlægget. Måske skulle jeg tage ud til en af butikkerne og høre - det kan jo være, de har dem liggende

Anmeld

23. april 2010

Patrick07

Vi købte vores i Babysam.. men kan se de ikke har den længere... Hmm

Anmeld

23. april 2010

Gittemor09

trine3112 skriver:

Jeg har prøvet at kigge på nettet hos netop BabySam og Kære Børn og der er de desværre ikke at finde. Derfor oprettede jeg indlægget. Måske skulle jeg tage ud til en af butikkerne og høre - det kan jo være, de har dem liggende

jeg mener heller ikke de har det opslået på nettet, men at det kun er i butikken.. ellers burde de da kunne undersøge hvor du kan få den henne...

Anmeld

23. april 2010

trine3112

Jeg vil rigtigt gerne have sådan en træfætter. Har kommoden (hvor der også er plads til babytøjet) og i stedet for at skulle købe puslebord og ny kommode, ville dette bare gøre det billigere og nemmere for mig  

Anmeld

23. april 2010

Soap

Flexa har dem , men hvordan pris er tør jeg ikke sige 

Anmeld

26. april 2010

Tdittmann

har købt vores i Ikea

LEKSVIK Puslebord/ skab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.