Lavement!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.434 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Anonym trådstarter

Ja, måske et mærkeligt spørgsmål. Men for eller imod lavement? Tog I imod det og var I glade for det, eller er det ligeså godt at lade være? Hvilke erfaringer har I? Skal nemlig snart igennem min første fødsel og tænker lidt over hvor pinligt det må være hvis man ikke kan holde på afføringen?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Patrick07

Da jeg fødte i vand, var det ikke et tilbud hehe jeg skulle have det...  og hold da op det er jeg da virkelig kun glad for

Anmeld

23. april 2010

Lone Jakobsen

jamen du kan ikke holde på afføringen når du føder...presset er for stort. så er du bekymret for det, og har du ikke forinden haft diare..så ville jeg ta imod det.

jeg fik det ved den første....og det gør hverken ondt eller genere. du får bare sprøjtet lidt (salt vand?) op som du så skal holde på så længe som muligt. hvorefter tarmen tømmes. ikke videre lækkert....men når man er midt i en fødsel virker det nærmest som en ubetydelig detalje (for mig i hvert fald)

ved de 3 andre fødsler havde jeg diare og kastede op under veerne, så der blev det slet ikke aktuelt.

Anmeld

23. april 2010

Lise

Jeg har fået det før begge mine fødsler, og ville bestemt gøre det igen... hvorfor skulle man vælge det fra? Det er da en god mulighed for at komme af med hvad man skal af med på toilettet fremfor på fødebriksen

Anmeld

23. april 2010

MorTilGustav

Jeg ville egentlig gerne have haft det, men alt gik så hurtigt og der var ikke tid  Aner faktisk ikke om der kom noget "i kampens hede"

Anmeld

23. april 2010

Koen.

Da jeg lå i badekar stort set hele tiden, sq jeg have det og nøj jeg er glad for det For da pressetrangen kom troede jeg da virkelig jeg sq s****

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

Det er bare MIDLET som er så fantastisk... Jeg tog imod det, var rigtig glad for det...

Anmeld

23. april 2010

wamse

jeg ville helt ikke undvære at få det, for ville ikke ligge midt under fødslen og være bekymret for at føde mit barn i en stor

Anmeld

23. april 2010

Mathilde

Jeg blev slet ikke tilbudt det da der ikke var tid, men jeg havde heldigvis tømt mig selv dagen inden jeg fødte...rendte på toilet konstant, så der var vist intet tilbage

Men ellers ville jeg takke ja! Da jeg fik presseveer løb jeg faktisk på toilettet fordi jeg troede jeg skulle skide men det var en baby der var på vej i stedet for

Anmeld

23. april 2010

lonemus

Første gang nåede jeg ikke at få det, det gik så stærkt. Og da jordemoderen ikke ville have jeg skulle føde barnet på badeværelset, besluttede hun jeg ikke skulle have det. Jeg havde så til gengæld lige haft opkast inden!!

Anden gang fik jeg diarré da veerne begyndte, så her var det slet ikke nødvendigt .)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.