hvordan er det nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2010

oo

lotte31 skriver:

ikke spor pinligt da  kan selv have svært ved at huske alle herinde 

jeg blev insemineret i søndags, og det var på 21.dag i min cyklus, min cyklus har ellers altid  lagt på 28-30 dage... ved det kan variere og at det højest sansynligt er alt for tidligt at teste på mandag, men næseblod og kvalme gør nok at jeg nok får svært ved at vente ret meget længere

flovt, men desværre ikke noget jeg kan styre

det eneste der gjorde at jeg ikke testede før tid, var at Lisbeth herinde fortalte at hun havde testet positiv og så var det bare ovitrellen der gjorde det - så turde jeg ikke!!

det er ikke spor flovt, de 14 dage man venter er HÆSLIGE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

lotte32

ja de er frygtelige  og humøret er bare helt nede...øvøv.. men venter og ser mandag, hvis kvalme og næseblod fortsætter, så prøver jeg at tage en high-sensitivetest...

Anmeld

23. april 2010

Ludo

Hej

Fik lagt 2 æg op i tirsdags og skal også testes den 4/5 så er der gået 14 dage for så skulle det hele være ude af kroppen. Dette er mit 4 ivf forsøg.

Sidste gang jeg fik lagt op så kunne jeg mærke forandringer i kroppen nogle dage før jeg skulle til test så jeg købte en på apoteket men den viste negativ. Ventede så til testdag og den var positiv, men tabte desværre allerede en uge efter testen.

Tror bare du skal prøve at slappe af ved godt det er utroligt hårdt. Håber virkelig for dig at det lykkes for dig.

Tanker og knus

Anmeld

23. april 2010

Sofiedk

Hvis det "kun" er i søndags ville jeg nok mene at det er for tidligt at teste allerede om mandagen, så er det jo kun 8 dage efter iui? man kan ikke regne med ens normale cyklus, man skal derimod regne fra inseminationsdag og så 14 dage frem. Eventuelt kan du godt teste på 12. dagen

Er pregnyl ikke det ægløsningshormon du tar istedet for ovitrellen, for i så fald kan den også give falsk positiv

Knus g krydser fingre for dig

Anmeld

24. april 2010

Agnete

Hej Lotte. Kan godt forstå, at du er utålmodig, men VENT til testdag. Pregnyl indeholder også HCG (som ovitrelle), og kan altså give falsk positiv g-test.  Krydser fingre for positiv test 4. maj

Kh Agnete

Anmeld

24. april 2010

oo

okay! godt der er nogen der ved noget om pregnyl, det kender jeg nemlig ikke så skal du vente til testdag, Lotte!!!! det ville være så hårdt at teste positivt nu og det så bare var sprøjten der gjorde udslaget!

Anmeld

25. april 2010

lotte32

tak for alle jeres fine svar dejligt at der altid er hjælp at hente herinde, når man selv er lost...

jeg venter med at teste, selvom det nok er det jeg er dårligst til

og så popper der lige et spørgsmål mere op,  som der forhåbentligt er nogle der kan svare på

- hvis jeg testede negativ nu, er det så fordi det  hcg fra pregnyl´en er ude af kroppen

knus Lotte - AKA "SpørgeJørgen"

Anmeld

25. april 2010

Sofiedk

Ja altså der er rigtig mange der tester på dag 7-8 stykker efter iui og hvis testen er positiv bliver de ved med at teste indtil den er negativ, for så ved de ligesom hvor længe deres krop er om at komme af med affaldsstofferne fra pregnyl/ovitrelle og hvis den så viser positiv igen ved man ligesom hvorfor.

Hvilken cyklusdag er du på nu?

Anmeld

26. april 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

Ja altså der er rigtig mange der tester på dag 7-8 stykker efter iui og hvis testen er positiv bliver de ved med at teste indtil den er negativ, for så ved de ligesom hvor længe deres krop er om at komme af med affaldsstofferne fra pregnyl/ovitrelle og hvis den så viser positiv igen ved man ligesom hvorfor.

Hvilken cyklusdag er du på nu?

Jeg er idag mandag, på cyklusdag 29. og ifølge min normale cyklus sku jeg ha mens idag, men jeg blev jo så først insemineret på 21. dag, og gætter på at alle de der hormoner godt kan rykke ved ens cyklus eller...

jeg kunne ikke dy mig i fredags, og tog en lillebitte test  den var negativ, men det havde jeg nu også regnet med eftersom jeg testede om aftenen, men så ved jeg da i det mindste at pregnyl er ude af kroppen og håbet om en positiv test i denne omgang lever endnu... 

knus Lotte 

Anmeld

26. april 2010

Sofiedk

Man skal på ingen måde regne med ens almindelige cyklus når man er i behandling, så er det eneste man skal regne med er fra dagen man er blevet insemineret og testdag kommer så altid 14 dage efter denne dag

Ens cyklusser kan blive MEGET anderledes af hormonerne og meget anderledes fra gang til gang, så 14 dage efter iui er altid en hovedregel.

Det er da dejligt at vide at hcg'en er ude af din krop, så kan du ihvertfald godt regne med det positive resultatet "når" det kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.