hvordan er det nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.031 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. april 2010

lotte32

Hæj i skjønne tøzer  

hvordan er det nu det er med pregnyl og gonal-F, er det noget med at de kan påvirke en graviditetstest?? og hvis de kan, hvor lang tid går der så efter man har taget sidste sprøjte til man kan regne med en test??

Knus Lotte

-som har svært ved at vente til testdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

lotte32

slet ingen der ved noget...??

Anmeld

23. april 2010

oo

det er Ovitrelle der kan påvirke graviditetstesten, den skulle være ude af kroppen senest 12 dage efter du har taget den

Anmeld

23. april 2010

lotte32

Tjuhl skriver:

det er Ovitrelle der kan påvirke graviditetstesten, den skulle være ude af kroppen senest 12 dage efter du har taget den

tak for svar  nu har jeg ikke fået ovitrelle, så jeg skal ikke være bekymret for at få en falsk positiv??

knus Lotte

Anmeld

23. april 2010

oo

lotte31 skriver:

tak for svar  nu har jeg ikke fået ovitrelle, så jeg skal ikke være bekymret for at få en falsk positiv??

knus Lotte

nej det mener jeg ikke du skal (dog har jeg ikke selv fået pregnyl, så jeg ved ikke hvordan det fungerer, men gonal-f'en skal du ikke være bange for). har du da testet?????

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

Jeg tror du skal vente til den dag klinikken har sat. Man ved aldrig med de hormoner. Men jeg kan godt forstå du er spændt! Hvor længe skal du vente endnu??

Men hør hellere efter Tjuhl, hun ved mere

Anmeld

23. april 2010

otlitrom

23. april 2010

lotte32

har ikke testet endnu...der er læææænge til testdag klinikken siger 4.maj, men efter min cyklus skal jeg have mens på mandag (eller helst ikke self.)

grunden til at jeg overvejer at teste er at jeg siden insemination, absolut intet har mærket til understellet, men igår aftes havde jeg bare SÅ ondt, og imorges vågnede jeg med næseblod, noget jeg ellers kun har haft de andre gange jeg har været gravid, og så har jeg en led kvalme

men jeg må vel bare væbne mig med tålmodighed... 

knus Lotte

Anmeld

23. april 2010

oo

hvor længe siden er det siden du blev insemineret/fik lagt æg op? (aj hvor pinligt, jeg har ikke styr på hvilken behandling du er i )

hvis det er mere end 12 dage siden så prøv at teste, men ... man skal jo altid være lidt forbeholden med glæden over positivt resultat før testdagen i behandling.

hvis din egen udregning siger mandag, ville jeg prøve at teste der...klinikken har altid sat min testdato et par dage senere end jeg reelt ventede min menstruation (har dem mistænkt for, at så kunne man lige nå at synke nyheden inden man skulle ringe og give den til dem)

Anmeld

23. april 2010

lotte32

Tjuhl skriver:

hvor længe siden er det siden du blev insemineret/fik lagt æg op? (aj hvor pinligt, jeg har ikke styr på hvilken behandling du er i )

hvis det er mere end 12 dage siden så prøv at teste, men ... man skal jo altid være lidt forbeholden med glæden over positivt resultat før testdagen i behandling.

hvis din egen udregning siger mandag, ville jeg prøve at teste der...klinikken har altid sat min testdato et par dage senere end jeg reelt ventede min menstruation (har dem mistænkt for, at så kunne man lige nå at synke nyheden inden man skulle ringe og give den til dem)

ikke spor pinligt da  kan selv have svært ved at huske alle herinde 

jeg blev insemineret i søndags, og det var på 21.dag i min cyklus, min cyklus har ellers altid  lagt på 28-30 dage... ved det kan variere og at det højest sansynligt er alt for tidligt at teste på mandag, men næseblod og kvalme gør nok at jeg nok får svært ved at vente ret meget længere

flovt, men desværre ikke noget jeg kan styre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.