Bedste legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juni 2008

Piaa

:D Nu hvor de små snart har fødselsdag kunne jeg da godt li at vide hvad Jeres unger er glad for at lege med?????(?)

Her er Johanne bare så glad:D for sit Play Hause fra Fisher Price, hun bruger timer hver dag med at lege med det.

Hilsen Piaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2008

LouiseViola

Jeg har allerede besluttet mig for hvad Viola skal have til sin fødselsdag.
Jeg har købt en kludedukke til hende. Den er hæklet, og bare så lækker.
http://www.lillebi.dk/Product.aspx?CatID=1080&Prod uctNo=3400
Det er ikke helt samme model som på billedet, den jeg har købet har mørkt hår og er mørk i huden, synes bare den er så fantastisk, og så kan man få det fineste tøj til den.

Anmeld

5. juni 2008

Juniors mor

Lige nu leger Julie mest med hendes klodser, som hun efterhånden er ret god til at stable. Hun leger også meget med hendes putte-kasse og så elsker hun at spille bold.
I haven er Brio gåvognen også et stort hit :)
Til henses fødselsdag skal hun have en weely-bug og et maleri til hendes værelse.

Anmeld

5. juni 2008

Joan ( Smallie )

Her er det duplo der er det helt store hit lige i tiden. Han elsker at putte dem ned i kassen igen.

Joan

Anmeld

5. juni 2008

Tynen

Her har hun en del der hitter lige i tiden :)

Bøger at bladre i, klodser hun kan vælte når man har stablet dem og så en lille dukke som hun bider i (Sikke et moderinstinkt (C))

Ellers så er der klassikeren, de forbudte ting, mobiler, ledninger, regnemaskiner, fjernbetjeninger og andet elektronik :)

Vi ønsker os ellers et lille badebassin, en gyngehest, en sandkasse, Duplo og et gyngestativ til sessen.
Tror hellere jeg må få lavet en ønskeseddel - Nu kan det snart blive d. 30 :)

Anmeld

5. juni 2008

Piaa

Nej hvor er den kludedukke bare sød(L). Skal med på ønskesedlen.

Den der weely-bug er nu også ret fed, men dyr iforhold til hvor længe de kan bruge den(?) Lyder ellers til at være en rigtig god ting, så den skal måske overvejes, kunne måske få den af mormor og morfar;)

Anmeld

6. juni 2008

LouiseViola

Piaa skriver:

Nej hvor er den kludedukke bare sød(L). Skal med på ønskesedlen.

Den der weely-bug er nu også ret fed, men dyr iforhold til hvor længe de kan bruge den(?) Lyder ellers til at være en rigtig god ting, så den skal måske overvejes, kunne måske få den af mormor og morfar;)

Vi fik sådan en wheely-bug (mariehøne) i dåbsgave, den er rigtig fin! Og jeg tror det er en ting de kan bruge i lang tid, min søn på snart 3 år kører ihvertfald rundt på den. Viola som fik den i gave, har dog ikke været oppe på den endnu :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.