lyserødt på barsel ... NOT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

N&J

Du kunne gå ind og skrive i Ålborgsektionen her på baby.dk og høre om der er andre der har lyst til at mødes.. jeg kedede mig ikke, syntes tiden gik alt for hurtig, og følte nærmest at jeg intet nåede i løbet af en dag, men tingene ændre sig bare så hurtigt, men jeg shoppede såå meget da jeg var på barsel, faktisk var jeg næste ude og kigge hver dag, uhh det var en dyr barsel.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Michael healer

serinasmor skriver:

Det skulle være så hyggeligt ... kun mig og serina hjemme til jeg skal starte i skole igen til februar... men nej ... JEG KEDER MIG .. er jeg virkelig den eneste der har det sådan ... jeg aner ikke hvad jeg skal få min tid til at gå med .. Jeg bor i Aalborg og synes ikke rigtigt at der er så mange tilbud .. men måske gemmer de sig bare godt... Jeg går allerede til babysalmesang en gang om ugen ... men keder mig stadig for det er jo ikke hver dag ...

hvad gør i andre... er der nogen der har nogle gode råd ?

og er jeg virkelig den eneste der nærmest tæller minutter til kæresten kommer hjem og timer til jeg igen skal noget..?

og ja jeg ved godt dette er et tabu-emne ... men kan det virkelig passe

Jeg tænkte på om en legestue ikke var noget, du kan se hvor de er, og hvad tid de har åbent her

http://www.aalborgkommune.dk/Borger/boern-og-unge/Boernepasning/Foraeldrestyredelegestuer/Sider/Legestuer-i-postdistrikt-9000-Aalborg.aspx

mvh Michael

Anmeld

23. april 2010

misslea

hejsa....

Jeg har selv gjort mig en masse tanker om hvaad jeg skal bruge tiden på, når jeg skal hygge med min baby under barslen!!!

Her er nogle forslag:

mødregruppe (som du godt nok sir' er for sent ... øv øv!!

Babysvømning

mor/barn træning (har de i de fleste træningscentre

lange gåture

babybio (alm biograffilm, hvor det er tilladt at have barn og barnevogn med ind :-)

lange gåture lidt shopping, en kop te/kaffe på en café osv!!

Måske du kunne prøve at skrive herinde, og måske finde nogle søde piger på barsel i dit nærområde.... så kunne du samle din egen lille mødregruppe... det tror jeg, at jeg ville gøre!!!

Tænker også, at jo mere man kommer ud til de forskellige "baby-arrangementer" - jo flere mødre i samme situation vil du også møde.... :-)

Det var bare nogle tanker.... håber du kan bruge et par af idéerne

kærlig hilsen lea

Anmeld

23. april 2010

LISBETH:-)

Jeg bor i Nykøbing Falster og her er der masser af tilbud til aktiviteter med baby. Så jeg kan da slet ikke forestille mig at i en stor by som Aalborg slet ikke er nogen tilbud? Jeg tror bare du skal finde dem :-)

Da jeg var på barsel sidst gik jeg til så mange ting som muligt:

Babysvømning 1 gang om ugen

babybio 1 gang om måneden

Træning i træningscenter på mor/barn hold 2 gange om ugen

Åbent hus hos sundhedsplejesken 1 gang om måneden.

Og en masse andre ting.

Håber du finder noget og fylde tiden ud med

Anmeld

24. april 2010

serinasmor

1000 tak for alle de gode forslag ... har opdaget at siden her kan være en ret god tidssluger også

så er det jo bare at få undersøgt om der er babygymnastik i området ...

jeg har været i legestue en enkelt gang .. men det er mest dagplejere der kommer der.. øv bøv .. men ellers et udemærket alternativ

Anmeld

24. april 2010

Pia

serinasmor skriver:

desværre er det for sent med en mødregruppe... svesken er 3,5 måned og her i aalborg starter de tidligt ....hvilket er ærgeligt for det ville ha været en god ide...

Jeg bor i Vodskov og vi høre jo også under Aalborg..
Her oppe kommer vi først i mødregruppe når ungeren er 3,5 mdr..
Så snake lige med din sp igen..
Jeg tror sagtens du kan komme i en..

Jeg kan også godt føle at tiden er lang til tider..

Men nu har jeg en på 4 år også og så den "bette" på 10½ mdr..Og pga den store, så skal jeg jo afsted med hende nogle af dagene også  og det hjælper på det..

Hva med babysvømning i skansbadet.. Det kan varmt anbefales.

Køb sæson kort til zoo og gå nogle ture der ude og tag madpakke med, det har vi gjort meget..
Og ellers spørg din sp til råds om hva der er af tilbud netop i det område du bor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.