lyserødt på barsel ... NOT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. april 2010

serinasmor

Det skulle være så hyggeligt ... kun mig og serina hjemme til jeg skal starte i skole igen til februar... men nej ... JEG KEDER MIG .. er jeg virkelig den eneste der har det sådan ... jeg aner ikke hvad jeg skal få min tid til at gå med .. Jeg bor i Aalborg og synes ikke rigtigt at der er så mange tilbud .. men måske gemmer de sig bare godt... Jeg går allerede til babysalmesang en gang om ugen ... men keder mig stadig for det er jo ikke hver dag ...

hvad gør i andre... er der nogen der har nogle gode råd ?

og er jeg virkelig den eneste der nærmest tæller minutter til kæresten kommer hjem og timer til jeg igen skal noget..?

og ja jeg ved godt dette er et tabu-emne ... men kan det virkelig passe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, at du keder dig så meget. Hvad med mødregruppe?

Jeg elskede, at gå hjemme og kunne sagtens få tiden til, at gå under begge mine barsler. Jeg var i mødregruppe en gang om ugen og så mødes jeg med veninder og familie, hvis de havde en fridag. Jeg kørte ud og shoppede eller bare gik en tur

Kh.

Katja

Anmeld

22. april 2010

serinasmor

desværre er det for sent med en mødregruppe... svesken er 3,5 måned og her i aalborg starter de tidligt ....hvilket er ærgeligt for det ville ha været en god ide...

Anmeld

22. april 2010

Betteisen

Hej igen!

Altsaa... jeg syntes min tid paa barsel gik meget hurtigt... isaer i starten. Jeg kunne hurtigt faa tiden til, at gaa. Vi var tit i svoemmeren, ude at gaa ture, da hun blev et halvt aar tog vi ture paa cyklen. Jeg havde ogsaa et par veninder, der ogsaa var paa barsel, saa dem besoegte vi ogsaa. Hvis du bor i Aalborg maa der vaere nogle muligheder for dig. Hvad med babysvoemning, baby gymnastik, legestue eller andet? Spoerg din sundhedsplejerske. Hun ved hvad der foregaar i naerheden.

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
serinasmor skriver:

desværre er det for sent med en mødregruppe... svesken er 3,5 måned og her i aalborg starter de tidligt ....hvilket er ærgeligt for det ville ha været en god ide...

kan du ikke komme med i en allerede eksisterende mødregruppe?

Jeg nyder at gå hjemme, men jo, jeg keder mig da lidt nogen gange.

Jeg går mange ture med barnevognen, laver kreative ting, hygger med at forberede dåben og følger med i diverse fomiddags serier i fjernsynet

Jeg gad godt have lidt mere med andre mennesker at gøre. Synes ikke mødregruppe én gang om ugen dækker mit behov, men det er svært når man bor et sted hvor man ikke kender så mange - langt fra familien

Knus

Anmeld

22. april 2010

Pige2009

Jeg synes også dagene er lidt lange ind imellem, men så går jeg en tur med barnevognen, læser en bog, tager i babybio, svømmehal eller i IKEA

K.h. Linda, som er helt alene med Laura

Anmeld

22. april 2010

christina2412

jeg har det på samme måde som dig, keder mig også, fødte her d 28/11-2009, jeg syntes dagene snart ligner hinanden. nyder da min dejlige søn meget, men syntes samtidig med nogen dage kan være meget laaaaaaaange.

jeg går en lang tur med min hund og barnevognen hver dag på 1 1/2 time, og ja så der oprydning madlavning, leg med philip osv, besøg ved venner, veninder og familie og omvendt. men jo lige nu syntes jeg faktisk der er lang tid til d 1/10 hvor jeg skal starte på job.

gik så også sygemeldt fra jeg var 25 uger henne med bækkenløsning, så har allerede gået hjemme nu i rigtig lang tid.

christina

Anmeld

22. april 2010

serinasmor

Det er rart at vide man i det mindste ikke er den eneste .... Det jeg savner mest er nok at snakke med andre end serina ... Det ender jo med jeg ikke snakker andet end babysprog konstant ... Jeg prøvede at spørge sundhedsplejersken om der var plads i en mødregruppe men det er desværre alt for sent ... og de allerfleste venner har jo ikke fri til hverdag ...

så jeg er brandærgelig .... men glæder mig til at komme til babysalmesang imorgen

Anmeld

22. april 2010

S-anne

Du er ikke den eneste der har det sådan. Jeg synes også at dagene kunne bliver lange, men sørgede for at der var 'aktiviteter' hver anden dag.

Jeg meldte mig til babysvømning og efterfødselstræning gennem AOF/FOF (de har mange tilbud). Senere i barselsperioden var jeg på et babymotorikhold også gennem FOF.

Jeg var glad for at være på holdene, både for at have noget at skulle i løbet af dagen men også fordi det var meget rart at møde andre mennesker/mødre.

Held og lykke med det

Sanne

Anmeld

22. april 2010

Mumto3

Åh, tænk, jeg havde det stik modsat. Jeg lavede alt alt for meget, så jeg havde slet ikke tid til at nyde min lille baby. Han var bare med på slæb. Men er der ikke nogen til babysalmesang du kunne lave en aftale med? I kunne mødes, gå en tur sammen o.lign. Det var måske også en ide at melde sig til efterfødselsgymnastik. Det synes jeg 'mor-kroppen' har rigtig godt af, og så møder man også andre med små børn i samme aldresgruppe. Måske var der nogen der du kunne lave en lille 'mødregruppe' med?

Jeg tænker umiddeltbart at det ville være godt at melde dig på nogle hold. Man kan sagtens gå i svømmehallen selv, men så er det sværere at møde nogen og falde i snak. Det er nemmere på et hold, hvor man ses en gang om ugen.

Held og lykke med at finde 'projektet', -og nyd at det nok er den sidste gang i dit liv du kommer til at kede dig og have tid til overs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.