(marts) MorViborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarViborg skriver:

Harj!!

Hvor er I søde! Men ja alt går super!! Jeg er snart halvvejs i graviditeten hvilket er fuldstændig vildt - må sige at tiden virkelig flyver afsted denne gang.. det går næsten FOR hurtigt- når slet ikke ordenligt at nyde det

Vi skal til skanning på torsdag, men er spændt på om de vil fortælle kønnet uanset om de kan se det eller ej! Har to veninder der lige er blevet skannet i Viborg, som fik at vide at de måtte betale sig fra en køns skanning i 2 eller 3D hvis de ville vide køn! Ved ikke om det er ny procedure, for fik det da at vide til den alm skanning sidst! Nu må vi se!

Så er det idag, at I skal ind og scannes - spændende. Glæder mig til, at hører, hvordan at det gik og om Maya skal have en lillesøster/lillebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

MoarViborg

MoarHvidovre skriver:

Så er det idag, at I skal ind og scannes - spændende. Glæder mig til, at hører, hvordan at det gik og om Maya skal have en lillesøster/lillebror

Så har vi været til skanning  Og der lå sørme en skøn lillesøster og puttede sig derinde! Skanningen gik så fint, og der er indtil videre ingen problemer eller bekymringer

Jeg havde en tid til lægesamtale efter skanningen fordi Mayas fødsel jo endte i AKS. Jeg regner dog med at forsøge mig på normal vis næste gang, så der var ikke så meget at tale om. Men han sagde at jeg skal have CTG på under hele fødslen, så jeg kan ikke komme i kar som jeg ellers var rigtig glad for sidste gang!

Gaaab.. sidder lige i en DRØN kedelig nattevagt! Der er INTET at lave! Men den lille rumsterer da noget rundt, så det kan man lige hygge sig lidt med

Anmeld

30. april 2010

MoarViborg

Vi har for øvrigt talt lidt om navnet Ane, og så evt. Karoline til mellemnavn så det bliver

Ane Karoline Kau

Hvad synes I??

Anmeld

30. april 2010

MoarHvidovre

MoarViborg skriver:

Så har vi været til skanning  Og der lå sørme en skøn lillesøster og puttede sig derinde! Skanningen gik så fint, og der er indtil videre ingen problemer eller bekymringer

Jeg havde en tid til lægesamtale efter skanningen fordi Mayas fødsel jo endte i AKS. Jeg regner dog med at forsøge mig på normal vis næste gang, så der var ikke så meget at tale om. Men han sagde at jeg skal have CTG på under hele fødslen, så jeg kan ikke komme i kar som jeg ellers var rigtig glad for sidste gang!

Gaaab.. sidder lige i en DRØN kedelig nattevagt! Der er INTET at lave! Men den lille rumsterer da noget rundt, så det kan man lige hygge sig lidt med

TILLYKKE TILLYKKE med, at Maya skal være storesøster til en lillesøster. Det er da bare fantatastisk og skønt, at alt var som det skulle være.

Øv, at du må springe karret over næste gang, men det vigtigste er, at du kan føde normalt og at de følger lillesøster

Blev din termin rykket?

Anmeld

30. april 2010

MoarHvidovre

MoarViborg skriver:

Vi har for øvrigt talt lidt om navnet Ane, og så evt. Karoline til mellemnavn så det bliver

Ane Karoline Kau

Hvad synes I??

Det er bare en fantastisk sødt navn og jeg er vildt med, at I staver Karoline med K  Hvor kommer Kau fra?

Anmeld

1. maj 2010

Misjelle

MoarViborg skriver:

Ej hvor dejligt Trine, så havde dine fornemmelser jo ret ... Tillykke med lillesøster

Åhh jeg bliver helt skruk når jeg hører om små nye bebser

Ane Karoline Kau ... jeg synes det er et skønt navn

Michelle

Anmeld

1. maj 2010

MoarViborg

MoarHvidovre skriver:

TILLYKKE TILLYKKE med, at Maya skal være storesøster til en lillesøster. Det er da bare fantatastisk og skønt, at alt var som det skulle være.

Øv, at du må springe karret over næste gang, men det vigtigste er, at du kan føde normalt og at de følger lillesøster

Blev din termin rykket?

Ja det vigtigste er selvføgelig at de følger lillesøsters ankomst til verden nøje  Er faktisk ikke så nervøs for fødslen netop fordi de er så opmærksomme efter første gang, og så ved man jo også lige lidt mere om hvad det er man går ind til denne gang !

Terminen blev ikke rykket nej, så det er stadig d. 14 september

Hmm.. Ved faktisk ikke hvor Kau stammer fra! Det er min kærestes familienavn, og der er faktisk ikke så mange af dem, så det er lidt mere specielt end mine meget almindelige efternavne! Så må vi bare se hvornår vi får taget os sammen til at få holdt bryllup, så jeg også kan få Kau i mit navn! Jeg kommer fra nordjylland, og der betyder "kau" eller "Kaut" så godt nok akavet, men det må jeg jo lige komme over

Anmeld

1. maj 2010

MoarViborg

Misjelle skriver:

Ej hvor dejligt Trine, så havde dine fornemmelser jo ret ... Tillykke med lillesøster

Åhh jeg bliver helt skruk når jeg hører om små nye bebser

Ane Karoline Kau ... jeg synes det er et skønt navn

Michelle

Tark! Og dejligt du også kan lide navnet  Helt sjovt lige at se det skrevet hvor det ikke er mig selv der lige har tastet det! Bliver mere og mere glad for navnet! Og Kasper kan også godt lide det - især Ane, så det første holder vi nok i hvert fald ved - så må jeg lige få ham HELT overbevist om Karoline

Anmeld

2. maj 2010

Diana...

Ihh hvor skønt en lille søster. Hvor er det spændende og jeg er stadig mega misundelig ha ha. 

Super skønt navn jeg vild med det rigtig flot. 

Anmeld

2. maj 2010

Muffinmus

spændende med en lillesøster og flot navn.

Kan kun sige at jeg synes det er fedt at du vil prøve at føde selv. For efter mit AKS med William var Victorias naturlige fødsel bare den bedste og fedeste oplevelse nogensiden.

Og ja, det er lidt øv med ctg hele tiden, men synes faktisk pludselig tiden gik pænt stærkt, så var ikke nær så irriteret over den som jeg havde forventet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.