(marts) MorViborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej Trine

Hvordan går det med maven? Har I fundet ud af om prinsesse Maya skal have en lillesøster/bror.

Kh.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Mira0911

Det er da længe siden man har set noget til hende...

Håber det går godt...

Anmeld

23. april 2010

MoarViborg

Harj!!

Hvor er I søde! Men ja alt går super!! Jeg er snart halvvejs i graviditeten hvilket er fuldstændig vildt - må sige at tiden virkelig flyver afsted denne gang.. det går næsten FOR hurtigt- når slet ikke ordenligt at nyde det

Vi skal til skanning på torsdag, men er spændt på om de vil fortælle kønnet uanset om de kan se det eller ej! Har to veninder der lige er blevet skannet i Viborg, som fik at vide at de måtte betale sig fra en køns skanning i 2 eller 3D hvis de ville vide køn! Ved ikke om det er ny procedure, for fik det da at vide til den alm skanning sidst! Nu må vi se!

Anmeld

23. april 2010

Muffinmus

ej sikke noget, fik det da af vide med begge unger i Viborg. Nå, men de har da sikkert bare været lidt uheldige så.

Garanteret en dreng derinde?????

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

MoarViborg skriver:

Harj!!

Hvor er I søde! Men ja alt går super!! Jeg er snart halvvejs i graviditeten hvilket er fuldstændig vildt - må sige at tiden virkelig flyver afsted denne gang.. det går næsten FOR hurtigt- når slet ikke ordenligt at nyde det

Vi skal til skanning på torsdag, men er spændt på om de vil fortælle kønnet uanset om de kan se det eller ej! Har to veninder der lige er blevet skannet i Viborg, som fik at vide at de måtte betale sig fra en køns skanning i 2 eller 3D hvis de ville vide køn! Ved ikke om det er ny procedure, for fik det da at vide til den alm skanning sidst! Nu må vi se!

Hvor er det dejligt at høre...

Skal vi ikke se et billede af din mave?

Anmeld

23. april 2010

MoarViborg

MariaE skriver:

ej sikke noget, fik det da af vide med begge unger i Viborg. Nå, men de har da sikkert bare været lidt uheldige så.

Garanteret en dreng derinde?????

Ja, jeg fik det nemlig også at vide med Maya, så synes også det er rigtig dumt hvis de pludselig ikke vil sige noget! Og vi har jo egentlig ikke planer om at betale for ekstra skanninger, men det kan jeg jo blive nødt til hvis de ikke vil sige det, for VIL bare vide kønnet!

Hi hi.. ved ikke hvorfor, men er bare helt sikker på at det er en lillesøster, hvilket også ville være HELT okay! En lillebror er self også velkommen, men kan vist bare slet ikke forestille mig at skulle have en lille dreng når jeg er vant til tøsen derhjemme

Anmeld

23. april 2010

MoarViborg

MoarJ skriver:

Hvor er det dejligt at høre...

Skal vi ikke se et billede af din mave?

Det må I da gerne - synes selv den er blevet ret stor, men lægger billede ind i løbet af weekenden så kan I selv bedømme!

Anmeld

23. april 2010

Mira0911

MoarViborg skriver:

Det må I da gerne - synes selv den er blevet ret stor, men lægger billede ind i løbet af weekenden så kan I selv bedømme!

Det lyder hamrende godt...

Anmeld

25. april 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

Ja, jeg fik det nemlig også at vide med Maya, så synes også det er rigtig dumt hvis de pludselig ikke vil sige noget! Og vi har jo egentlig ikke planer om at betale for ekstra skanninger, men det kan jeg jo blive nødt til hvis de ikke vil sige det, for VIL bare vide kønnet!

Hi hi.. ved ikke hvorfor, men er bare helt sikker på at det er en lillesøster, hvilket også ville være HELT okay! En lillebror er self også velkommen, men kan vist bare slet ikke forestille mig at skulle have en lille dreng når jeg er vant til tøsen derhjemme

Uhh søde det bliver spændende. 

ha ha jeg har altid godt ville havde en dreng og en pige men lige nu kan jeg slet ikke forstille mig en pige ha ha. min veninde har en lille dreng de ville gerne havde en dreng mere fordi vidste ikke lige hvordan de skulle gøre med alt det pige halløj, de fik så en pige griner og det er jo bare det samme ha ha ;)

Håber du lige opdatere når du ved noget :)

Knus

Anmeld

25. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare vildt, at du allerede er halvvejs - tiden flyver da bare afsted

Jeg synes også, at det var svært, at nyde graviditet nr. 2 da man havde hænderne fulde.

Ih, hvor er det bare spændende om de kan se om det bliver en lillesøster/lillebror

Glæder mig til, at hører meget mere når du er blevet scannet.

Kh.

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.