Mit råd: bliv ved med at amme! Og lad så vidt muligt være med at give erstatning - selvfølgelig skal du holde øje med at hun ikke bliver for sulten, og at hun tager på som hun skal, men ved at amme løs, sættes produktionen op.
Jeg havde nøjagtoig samme problem for 1-2 uger siden. Syntes han tømte brysterne hele tiden, og at jeg bare ikke havde nok til ham. Han virkede dog tilfreds med at få stukket sutten i munden, når jeg følte mig tømt, så selvom jeg syntes han burde spise mere, var han tilfreds. Han er ikke blevet tilbudt erstatning, fordi jeg for det første VIL have det til at fungere, og for det andet fordi sp har sagt at han tager fint på. Nu synes jeg ikke jeg tømmes på samme måde, så måske min produktion er sat op...
Min sp sagde også at når han ligger og skælder ud på det tomme bryst, kan det sagtens være fordi han er mæt, og ikke fordi der er ikke er mere. Og så får han som sagt en sut, og det virker fint her...
Her ville han faktisk også lægges til hele tiden i starten. Men han døjede også med maven (som de fleste spædbørn), så min sp foreslog at jeg holdt øje med amningerne og lod der gå to-tre timer imellem, for at give mere ro på ham. Det har været lidt en kamp nogle dage, men nu synes jeg det kører rigtig fint.
Håber du kunne bruge det til noget og at det kommer til at køre for dig 
Lise, og Casper på 6 uger
Anmeld