Forslag til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Svigermor køber altid en 10% ost til svigerfar, fordi han jo har sukkersyge... ARGH. Det smager af PAP... Stakkels svigerfar. Men svigermor spiser det også selv.: Det smager da helt normalt og dejligt...

NIXEN siger jeg!! Det blir aldrig ost sådan noget der!!!

Engang spiste jeg meget fedtfattige produkter...men jeg vil hellere have den rene vare og så mindre af det. Og så skrue op for fuldkornsprodukter i brød, ris og pasta...det tror jeg er sundere i det lange løb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

june1987

rugbrød, men magert pålæg og et stykke frugt

nu spiser jeg selv meget havre grød lavet på vand 

Anmeld

22. april 2010

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

Ja jeg så lige i morgentv, at et godt solidt måltid ala engelsk morgenmad: bacon, bønner, pølser og æg holder kvinder slanke...jeps, den er go nok  Og f***** sjovere end end fedtfattig yoghurt

Det mætter i øvrigt også i længere tid

umm det lyder som bilkas brunch mig og min veninde har fået for vane lige at smutte derinde inden baby svømning men muums det er bare godt

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Engang spiste jeg meget fedtfattige produkter...men jeg vil hellere have den rene vare og så mindre af det. Og så skrue op for fuldkornsprodukter i brød, ris og pasta...det tror jeg er sundere i det lange løb

Jeg kan godt gå med til fuldkorn Med skære ned på pålægen? Så vil jeg hellere have 2 halve end 3 halve

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

nutche skriver:

umm det lyder som bilkas brunch mig og min veninde har fået for vane lige at smutte derinde inden baby svømning men muums det er bare godt

Mmmmm så er det vist godt, at jeg bor langt fra en Bilka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.