Forslag til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. april 2010

katrinex4

sund, slankende morgenmad, der mætter?? Og ikke er havregryn... Forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Guldet

Hva med Cheasy yougurt 0,1 %. Kan fås i mange varianter.. jeg elsker at spise den med jordbær/rabarber.. også med lidt rosiner og frisk frugt ovenpå..!

Jeg kan ellers ikke lide yougurt og mærkeprodukter.. men den yougurt er fantastisk..

Anmeld

22. april 2010

Maise

fuldkornsrugbrød. Rist det evt. det smager godt og så med fedtfattig ost eller pålæg eller frugt på.

Anmeld

22. april 2010

Mira0911

Nok ikke lige en slankeprodukt? Hver morgen spiser jeg jordbær koldskål med musli (Masser af tørrede frugter i)

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Ja jeg så lige i morgentv, at et godt solidt måltid ala engelsk morgenmad: bacon, bønner, pølser og æg holder kvinder slanke...jeps, den er go nok  Og f***** sjovere end end fedtfattig yoghurt

Det mætter i øvrigt også i længere tid

Anmeld

22. april 2010

katrinex4

dorthemus skriver:

Ja jeg så lige i morgentv, at et godt solidt måltid ala engelsk morgenmad: bacon, bønner, pølser og æg holder kvinder slanke...jeps, den er go nok  Og f***** sjovere end end fedtfattig yoghurt

Det mætter i øvrigt også i længere tid

Det så jeg ikke, var det i dag?? Det lyder også mere mættende end yoghurt, jeg er ved at dø af sult efter 30 min :-(

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

katrinex4 skriver:

Det så jeg ikke, var det i dag?? Det lyder også mere mættende end yoghurt, jeg er ved at dø af sult efter 30 min :-(

Ja det var i dag...lige præcis! Det kan ikke nytte noget, at spise noget der kun mætter i kort tid. Så risikerer man at "komme til" at besøge en bager på vej til arbejde

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HVis det skal være fedtfattig ost, så skal det være cheasy smøreost. Fedtfattig skæreost er simpelthen bare SÅ ærgeligt syntes jeg Jeg vil aldrig på slankekur hvis jeg skal undvære en god ost...

Anmeld

22. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

HVis det skal være fedtfattig ost, så skal det være cheasy smøreost. Fedtfattig skæreost er simpelthen bare SÅ ærgeligt syntes jeg Jeg vil aldrig på slankekur hvis jeg skal undvære en god ost...

Nej føjjjj....og så er de gennemsigtige

Anmeld

22. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Nej føjjjj....og så er de gennemsigtige

Svigermor køber altid en 10% ost til svigerfar, fordi han jo har sukkersyge... ARGH. Det smager af PAP... Stakkels svigerfar. Men svigermor spiser det også selv.: Det smager da helt normalt og dejligt...

NIXEN siger jeg!! Det blir aldrig ost sådan noget der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.